• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    Sops skrev 2015-11-11 11:54:28 följande:

Tack för era svar om utredningen tjejer!

Så avundsjuk på er gravida! Inte illamåendet dock ;)
    Jag har en dotter från ett tidigare förhållande, kommer allt för väl ihåg illamåendet. Och då hade jag det nog relativt "lätt" ändå. Lider med er!

Nästa vecka ska vi träffa läkaren. Hur lång tid tig det för er innan dom skickade remissen?

Min läkare skickade samma dag som jag sa att jag vill att han ska göra det.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-11 11:42:21 följande:
    Låter både jobbigt men ändå bra att du får träffa en läkare om du behöver det.

Mitt minne är exakt 5 sek lång, vart skulle ni åka?
    Ja det är lite småjobbigt... Men vad ska man göra? Jag hoppas på det bästa ändå, är ändå på något vis lugn...
    San francisco!!!!
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-11 11:45:54 följande:

NU har jag äntligen ringt och bokat tid hos BM. Blir nog ingen hälsosamtal, hon pratade om blodprov osv. Sen ska jag boka tid för NIPT

Bra jobbat! When?
  • Hey.orange
    Sops skrev 2015-11-11 11:54:28 följande:

Tack för era svar om utredningen tjejer!

Så avundsjuk på er gravida! Inte illamåendet dock ;)
    Jag har en dotter från ett tidigare förhållande, kommer allt för väl ihåg illamåendet. Och då hade jag det nog relativt "lätt" ändå. Lider med er!

Nästa vecka ska vi träffa läkaren. Hur lång tid tig det för er innan dom skickade remissen?

Ja jag har nog också milt illamående jämfört med andra, tror jag!
    Remissen skickades direkt samma dag för oss också tror jag, men tog ca 6 veckor innan vi fick besked att den var godkänd. Oavsett så räknas ditt ködatum när remissen skickades. och det är ju 3 månader man behöver ha stått i kö för att nyttja vårdgarantin. Så det är ju ändå positivt.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-11 13:22:46 följande:
    Ja det är lite småjobbigt... Men vad ska man göra? Jag hoppas på det bästa ändå, är ändå på något vis lugn...
    San francisco!!!!
    Hoppas på det bästa är nog det bästa. Som jag säger hela tiden, jag väntar barn och inte missfall (eller nått annat då)

Åhh vad härligt!!! Hur länge ska ni va där? Vi vill passa på och åka nånstans i vinter innan man blir för stor (med barnen) men vill inte flyga till Mexico som vi har gjort senaste 3 åren, orkar inte flyga så långt haha. Sen vill jag åka med bara mannen innan bebisen dyker upp i juni =)

Avis på dig, min kusin bor i LA, har inte träffat henne på 10 år. Hur flyger ni?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-11 13:23:08 följande:
    Bra jobbat! When?
    Haha, glömde ju skriva det. 18/11 blir den, så nästa onsdag. På min och mannens årsdag (när vi träffades för första gången)
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-11 13:33:02 följande:
    Haha, glömde ju skriva det. 18/11 blir den, så nästa onsdag. På min och mannens årsdag (när vi träffades för första gången)
    Trevligt!
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-11 13:33:02 följande:
    Då ska jag tänka på dig, sitter på planet då :)
Svar på tråden IVFare i Stockholm?