• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange

Ska prata med mvc idag angående vad min mamma tyvärr fått vara med om... Hon fick två missfall innan mig i vecka 26 pga blodpropp i moderkakan. Så fruktansvärt! Jag blev till då hon åt blodförtunnande.
    Har ingenaning om detta kan vara genetiskt, men jag kommer inte ha en lugn stund med denna graviditeten, känner jag...

• Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-07 22:19:49 följande:
    Jag kommer också bli stor som ett hus... Antar du mest-kilo-utmaning? ;)
    Jag gick upp 22 med både första och andra barnet, slå det ni haha
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-09 10:45:41 följande:

Mår så illa just nu...
    Hur mår ni?
    7+6 idag

Mår bajsilla (sorry men det går inte att skriva på ett snällare sätt) Gjorde naglar idag och mådde så illa på vägen hem, trodde att jag skulle kräkas på tunnelbanan...
    Men gjorde som tur är inte det.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-09 10:52:02 följande:

Ska prata med mvc idag angående vad min mamma tyvärr fått vara med om... Hon fick två missfall innan mig i vecka 26 pga blodpropp i moderkakan. Så fruktansvärt! Jag blev till då hon åt blodförtunnande.
    Har ingenaning om detta kan vara genetiskt, men jag kommer inte ha en lugn stund med denna graviditeten, känner jag...

Oj vad jobbigt, kolla med BM, borde lugna ner dig. Har du googlat nått på det?
  • Sälma Riit
    Hey.orange skrev 2015-11-09 10:45:41 följande:

Mår så illa just nu...
    Hur mår ni?
    7+6 idag

Mår så jäkla dåligt! Idag är det svårt att säga hur tillståndet är pga feber, men i fredags spydde jag på jobbet för första gången. Får inte behålla middagen fem av sju dagar i veckan och så har det varit de senaste veckorna. Är så trött på allt kräkande! Är i v 11+6 idag.
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-09 13:50:23 följande:
    Oj vad jobbigt, kolla med BM, borde lugna ner dig. Har du googlat nått på det?
    Ja har googlat lite men det finns inte så mycket infon tycker jag ändå... Verkar vara något man inte har kunnat klura ut
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-11-09 15:01:42 följande:
    Ja har googlat lite men det finns inte så mycket infon tycker jag ändå... Verkar vara något man inte har kunnat klura ut
    Låter jobbigt =/
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2015-11-09 14:51:02 följande:
    Mår så jäkla dåligt! Idag är det svårt att säga hur tillståndet är pga feber, men i fredags spydde jag på jobbet för första gången. Får inte behålla middagen fem av sju dagar i veckan och så har det varit de senaste veckorna. Är så trött på allt kräkande! Är i v 11+6 idag.
    Nä men fy! Då ska inte jag klaga ;)
    Hoppas det släpper snart
    Snart V 12 för dig ju!
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-09 15:03:16 följande:
    Låter jobbigt =/
    Ja, verkligen! Vi får se vad mvc säger. När ska du på inskrivning ?
  • Hoppsan2016

Jag har inte ens ringt än...bläää vill inte haha

Själv så?

Hey.orange skrev 2015-11-09 15:28:52 följande:

Ja, verkligen! Vi får se vad mvc säger. När ska du på inskrivning ?

Svar på tråden IVFare i Stockholm?