IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Tog ägglossningssprutan igår och fick världens värk idag. Så ägget lossnar nog imorn som det ska. Insättning på tisdag. Börjar bli ordentligt förkyld nu, hoppas det ger med sig så att jag slipper vara hemma. Kommer såklart vara hemma hela tisdagen, vill absolut inte stressa med eleverna och sen sätta in äggen. Nej, det skulle inte kännas bra.
Tog ägglossningssprutan igår och fick världens värk idag. Så ägget lossnar nog imorn som det ska. Insättning på tisdag. Börjar bli ordentligt förkyld nu, hoppas det ger med sig så att jag slipper vara hemma. Kommer såklart vara hemma hela tisdagen, vill absolut inte stressa med eleverna och sen sätta in äggen. Nej, det skulle inte kännas bra.
Någon som använt vetekudde med frenesi?? Jag praktiskt taget somnade med den varje kväll varm och skön till och med vecka 9. Har läst att förhöjd temp kan leda till missbildningar. Att man ska trilla över och oroa sig för detta! Gah!
Men den hjälpte så mot spänningar mm.