• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Iskristall skrev 2015-12-01 11:35:06 följande:

Hej tjejer!

Blev tipsad om den här tråden, att ni var ett härligt gäng! Är det någon av er som håller på med ivf nu eller har ni alla plussat?

Jag ska ta 5:e bemfola sprutan idag och första orgalutranen och sen första vul i morgon.

Gör min ivf på ivf-kliniken vid st göran

Välkommen! Du har kommit rätt ;) st göran gick vi, men det vet du ju också ;)
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-12-01 13:11:53 följande:
    Jag gör insättning av två frysta om 30 minuter. Välkommen!
    Mår du bra? :)
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-11-30 22:25:11 följande:

Twinky hur mår du?

Ja twinky hur är det?

Jag tänkte på en sak; nu börjar vi bli några st så man har lite svårt att ha koll på alla, ska vi försöka med en liten minneslista som beskriver kort hur vi ligger till? En bf-lista? Vi började med det för ganska längesedan, men blev nog inget av den. Man ska kunna redigera i själva trådstart-inlägget, så ser man listan varje gång man är inne... men jag har ingen aning om hur!

Kan du kolla det om du lyckas? Det vore super!
  • Sjöblomman
    Iskristall skrev 2015-12-01 14:27:08 följande:

Ni har ju säkert dragit vart alla går i stockholm redan nånstans i början av tråden?! Men för en nykomling vart går ni alla?

Sophiahemmet
  • Sjöblomman
    Hey.orange skrev 2015-12-01 16:58:42 följande:
    Mår du bra? :)
    Bättre än igår. Nös som en tok efter, var rädd att jag skulle nyst ut de små. :-/
    I övrigt känns det skönt att vara igång igen. Vill mer än nånsin, tror att besvikelsen efter MF hänger kvar...
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-12-01 17:45:50 följande:
    Bättre än igår. Nös som en tok efter, var rädd att jag skulle nyst ut de små. :-/
    I övrigt känns det skönt att vara igång igen. Vill mer än nånsin, tror att besvikelsen efter MF hänger kvar...
    Ja men det är väl klart att den känslan hänger kvar. Skönt att ni är igång, td blir om två veckor?
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-01 15:17:48 följande:

Gick på IVF Stockholm St Göran men det var inget nytt. =)

Hey.orange skrev 2015-12-01 16:58:04 följande:

Välkommen! Du har kommit rätt ;) st göran gick vi, men det vet du ju också ;)

Tack för inbjudan tjejer!
  • Sjöblomman
    Hey.orange skrev 2015-12-01 18:20:52 följande:
    Ja men det är väl klart att den känslan hänger kvar. Skönt att ni är igång, td blir om två veckor?
    17/12
  • Hoppsan2016

Idag gjorde vi KUB och fick se räkan =) Bebisen var 5,3 cm och v ar sååå söt. BM hade lite svårt att mäta det hon skulle mäta för att bebisen var aldrig still i magen. Sträckte på armar och ben, vände upp å ner haha, liten busunge redan nu haha

Svar på tråden IVFare i Stockholm?