IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Hej tjejer! Nu har jag varit på inskrivning och fått totalt fyra tider inbokade framöver. Ett nytt steg i denna resa har tagits!
På torsdag ska jag göra ultraljud för KUB. Wiii!!!
Sen blir det ett läkarbesök där jag ska diskutera min mammas bakgrund om blodpropp i moderkakan och missfall med det. Det är nog inte genetiskt men bra att få prata om det helt enkelt!
Sen blir rul nästa år!
Bm jag fick gillade jag så detta blir nog hur bra som helst! Kunde ställa alla mina frågor som besvarades med respekt.
Idag ska jag bara ta det lugnt och julpynta lite osv.
Ha en fin helg alla!!
Hoppar in här :)
Gör just nu vårt första ivf försök på Huddinge sjukhus, så via landstinget. Allt har gått bra hittills. Gulliga barnmorskor och läkarna ger bra information. Känns bra.
Vi gör ivf då min mans spermier är färre och långsammare än normalt.
Ikväll är 7e sprutdagen. Gjorde första vul i fredags och det såg bra ut. Ska på andra vul på måndag och sen blir det troligtvis äp på onsdag.
Hur går det för er?
Kram
Gör just nu vårt första ivf försök på Huddinge sjukhus, så via landstinget. Allt har gått bra hittills. Gulliga barnmorskor och läkarna ger bra information. Känns bra.
Ikväll är 7e sprutdagen. Gjorde första vul i fredags och det såg bra ut. Ska på andra vul på måndag och sen blir det troligtvis äp på onsdag.
Hur går det för er?
Kram
Välkommen!
Härligt att vara igång. Själv är jag på mitt 6e försök, förra slutade i tidigt MF men vi blev i alla fall gravida.
Ska ni göra ICSI?
Hur går det för er?
Kram