• Nmg

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Tack! Hoppas det blir det för er oxå! God jul

Iskristall skrev 2015-12-24 08:55:52 följande:

Ja, tänk! Ha en fin jul nu! Tänk det blev en gravid jul för er! Kram

• Nmg

Hej! Vad tråkigt förstår att du tycker det är trist. Vet du när du får börja igen?

Iskristall skrev 2015-12-25 10:05:13 följande:

Negativt test idag på TD/RD16 (men det visste jag ju redan iof) mensen har startat med rött blod, igår tog jag min sista lutinus för den här omgången.

Lycka till tjejer och god fortsättning!

• Nmg

Det va synd! 2016 får bli ert lyckoår! Passa på att njuta av att äta allt ni kan och tid utan lutinus osv!

hope88 skrev 2015-12-25 11:57:29 följande:

Kram vännen! Minus för mig med på RD14 och idag kommer det blod så det är kört. Jag håller tummarna för oss 2016! Ska bli skönt att få vila från lutinus och allt nu till nästa försök i jan/feb. Men ska vara ärlig och säga att jag är livrädd för att aldrig lyckas..

God fortsättning tjejer <3

• Nmg

Hur går det för er som plussat? Vilken vecka

Är ni i? Symptom?

Igår kom hypokondrikern fram i mig... På kvällen fick jag jätte ont i blygdbenen så nu har jag fått för mig att jag får foglossning. På natten vaknade jag när jag skulle vända av att det gjorde superont i magen pp

Höger sida så nu tror jag oxå att det är utomkveds.. Igår när vi va hos svärmor så satt jag i soffan ca 2 Tim. Djup soffa som gjorde att korta jag inte nådde ner med benen. Efteråt när jag skulle sätta på mig skorna kändes fötterna svällda så nu får jag för mig att jag kommer bli uppsvälld hela graviditeten. På

Måndag ska jag pp hälsosamtal hos barnmorska. Känner pp mig att det kommer ta längre tid än de planerade 30 min med alla mina funderingar.

• Nmg

Jag ha oxå

Jätteont i magen av gaserna.

Nmg skrev 2015-12-25 12:46:15 följande:

Hur går det för er som plussat? Vilken vecka

Är ni i? Symptom?

Igår kom hypokondrikern fram i mig... På kvällen fick jag jätte ont i blygdbenen så nu har jag fått för mig att jag får foglossning. På natten vaknade jag när jag skulle vända av att det gjorde superont i magen pp

Höger sida så nu tror jag oxå att det är utomkveds.. Igår när vi va hos svärmor så satt jag i soffan ca 2 Tim. Djup soffa som gjorde att korta jag inte nådde ner med benen. Efteråt när jag skulle sätta på mig skorna kändes fötterna svällda så nu får jag för mig att jag kommer bli uppsvälld hela graviditeten. På

Måndag ska jag pp hälsosamtal hos barnmorska. Känner pp mig att det kommer ta längre tid än de planerade 30 min med alla mina funderingar.

• Nmg

Okej då hoppas jag för er! Blir du kvar i tråden?

Iskristall skrev 2015-12-25 14:14:05 följande:

Ja, tråkigt! Hoppas vi kan på't igen nästa mens jan/feb men som jag skrev till hope88 så får vi se om det krockar med sambons operation, annars blir det väl feb/mars istället?!

Förstår att du som nygravid nojar för mycket, men försök slappna av och njut! Allt kommer gå fint, det är vad jag tror!

Kram

• Nmg

Vid min första graviditet ( 11 år sen) blödde jag lite i typ v 5 eller nåt sånt, fick komma på vul

Lotten skrev 2015-12-26 16:24:03 följande:

Ni som plussat!! Har ni blött något i början av er graviditet utan att det lett till missfall?

Har som mensvärk nu och kommer lite blod :(

• Nmg

Vad roligt! Då fortsätter jag hänga kvar här, vill oxå

Följa dig

Iskristall skrev 2015-12-26 18:44:49 följande:

Jo, jag blir kvar! Även om vi måste ta en paus en månad så vill jag ju veta hur de går för alla andra. Och höra hur tex din graviditet fortskrider

• Nmg

Åh va jobbigt tycker du ska ringa 1177 och kolla om det finns en gynakut i närheten så du får kolla upp!

Lotten skrev 2015-12-27 12:17:40 följande:

Tack! Hoppas det. Jag börjar bli mer och mer orolig för MF. Har mer ont i magen och blöder mer rött blod nu.

Såg att kliniken inte är öppen nu. Utan telefontid på tisdag :(

Ska man bara vänta och se vad som händer? Eller bör man åka in och kolla?

Kram

• Nmg

Åh nej vad olyckligt! massor av kramar!

Lotten skrev 2015-12-28 07:52:33 följande:

Missfall. Vaknade nu och blöder mycket mörkt blod. Tog ett test och inte ens ett svagt sträck visade sig!

Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november