Så var det för mig oxå helt plötsligt känner man alla dofter. Hah. För några dagar sen blev jag oxå
Mätt fort, blev nästan andfådd när jag åt. Nu är jag mest hungrig hela tiden. Igår blev jag super sugen på kokt ägg på en macka, brukar inte äta det p ofta annars, sen ville jag ha en till. Haha. Och allt smakar så fantastiskt gott med salt på. Åt en grekisk sallad i helgen, var nog det godaste jag ätit ja just det hade glömt bort att hormonerna håller på att gå ut ur kroppen, hoppas att det är därför brösten inte är lika spända som för nån dag sen. Tränar du nånting? Om ja, vad? Jag ör bara ute och o går vågar inte göra nåt annat.
Lotten skrev 2015-12-21 06:05:38 följande:
Vet inte om det är symptom men såhär upplever jag det just nu.
Lite tröttare än vanligt. Inte så stor matlust. Känns som jag är mätt redan. Lite öm i brösten. Upplever mkt dofter. Vi var tex och tränade igår. Det luktade fruktansvärt. Massa gummi från golvet/ de tjocka mattorna som finns inne på gymmet.
Sen att människor i affären luktar typ rök eller att de dränkt sig själva i parfym.
Jag tror inte det är någon fara. Mina bröst gjorde jättefint för några dagar sedan, eller typ en vecka sedan. Tror det handlar om att ovitrelle går ur kroppen.