Nmg skrev 2015-12-16 09:32:13 följande:
Tack! Jag håller verkligen tummarna för oss alla! Imorse fick jag verkligen hålla mig från att testa. Igår var ju spökstrecket starkare än den i söndags men jag vågar inte lite på den eftersom testet hade gått ut från utgångsdatumet. Köpte 3 tester till igår. 2 st clearblue plus (där man får plus eller minus) och en digital med veckoindikator. Sen har jag klinikens test hemma ocå. Ska nog testa en imorgon och en på fredag. Kan inte hålla mig. Ska få mens på fredag oxå om detta va naturlig cykel. Har jag inte fått mens på söndag ska jag testa med den digitala då. Blir alldeles uppstressad över det här.. Dagarna känns sjukt långa.
Åh så spännande! Håller tummarna att mensen håller sig borta!
Jag känner mig mycket positivare idag!
Kände en lukt på kontoret som ingen annan verkade känna. Var runt och luktade på kollegornas kaffe för var helt säker på de hade nåt kryddat kaffe men det hade de inte. En kollega trodde det kanske var hennes duschcreme...luktade på henne också, men det var inte det heller haha
Och sen har jag blivit törstigare än vanligt, som du sa Nmg, vet inte om det är en biverkan kanske. Tycker jag blivit öm i hela brösten istället för bara vårtorna, brukar bara vara öm i vårtorna i vanliga cykler. Så nu nästan tror jag det kan ev vara nåt haha Men vi får se!