hope88 skrev 2015-12-15 17:37:34 följande:
Kram vännen! Vad tråkigt men du jag tror absolut inte att ägget du fick tillbaka är samma skrot och korn. Alla embryon är olika och kom ihåg det behövs bara ett guldägg och förhoppningsvis ruvar du på det ägget nu, jag håller tummarna för det och hoppas åt dig! Tänk på att livmodern är bättre miljö =) Förstår att det känns tungt men om det nu mot all förmodan inte tar sig denna gång blir säkert behandlingen annorlunda nästa gång och då får ni kanske ut fler ägg också! Och kom ihåg hur fint det såg ut vid insättningen med delning och allt =)
Tror det är kört för våra 2 ägg också. De skulle skicka brev vid frysning om det gick att frysa efter helgen dvs igår så då borde brevet kommit idag..
Men hoppet finns än för våra ruvande ägg!
Kram
Nmg skrev 2015-12-15 18:35:03 följande:
Åh vad tråkigt att höra gumman! Blir oxå ledsen nu, vi började ju typ samtidigt så det känns nära på nåt sätt. Du får
Tänka att livmodern är böttre än ett skåp så det behlver inte vara kört än! När är det annars tänkt att mensen kommer? Förstår att det inte könns roligt att börja om om det inte tar sig, håller med helt och håller, skulle inte heller se fram emot det men som hope88 skrev så får du en annan behandling då så det resulterar säkert i fler ägg! Stor kram**
Tack tack tack! Blir så rörd att ni bryr er! Jag har gråtit lite nu, känns lite bättre för stunden!
Ja jag hoppas på att vi fått guldägget såklart men hur naiv får man vara egentligen och tro att det ska ta sig på första försöket egentligen?! Haha knäpp man är.
Hoppas dina två ägg mår bättre hope88, du får nog brev du med snart.
Mensen bör annars komma runt den 22/12 om det vore normal cykel, men nu extra progesteron kan ju mensen förskjutas ett par dagar.
Kram på er tjejer, skönt att ni finns!