Ramiz skrev 2015-09-30 13:32:01 följande:
Missdalvik skrev 2015-09-30 13:04:42 följande:
Ja, känns som molande värk som stundtals övergår till kraftig värk. Har läst att det är vanligt, men man blir ändå så himla nojig. Eftersom detta är första barnet så vet man ju inte heller riktigt vad som är rätt eller fel.
Känner oxå likadant, men som Missdalvik så har jag läst att det är normalt..
Hos mig kommer det å går.. Idag har jag inte riktigt känt nått än... Men igår trodde jag att ett MF var på g då det gjorde så fruktansvärt ont...
Elliott94 skrev 2015-09-30 13:31:47 följande:
Håller med! De är så svårt att veta men min magkänsla säger att allting är bra med de lilla livet så jag hoppas min magkänsla stämmer :)
Missdalvik skrev 2015-09-30 13:04:42 följande:
Ja, känns som molande värk som stundtals övergår till kraftig värk. Har läst att det är vanligt, men man blir ändå så himla nojig. Eftersom detta är första barnet så vet man ju inte heller riktigt vad som är rätt eller fel.
Jag hade så typ första veckan min första graviditet, gjorde ont som fasen, kunde inte stå när det gjorde som ondast. Men så slutade det plötsligt och sen kände jag inte av just den smärtan igen. Jag skulle tro att det är att moderkakan växer och det blir som växtvärk. Denna grav har jag inte känt något sånt, däremot ilar och drar det nu, vilket det gjorde sist också :) Om det inte slutar snart skulle jag nog ringa BM, om man nu inte blir altför orolig eller om man får nån blödning i samband med det onda..