No Ka Oi skrev 2015-10-11 17:12:44 följande:
Jag tänker att det är främst för klinikens statistik det görs ett tidigt VUL... Men jag har ingen aning. Det vore ju trevligare om de gjorde det för vår skull.
Jag vet inte statistiken för att se om det är ett levande foster. Jag vet inte heller om jag i nuläget vill veta heller...
Även om jag är illamående ibland så är jag så glad att jag inte kräks. Jag hade tyckt det var så jobbigt att vara rädd för att kräkas på jobbet som du gjorde Jasmin. Tänk om en inte hinner till toan lixom.
Tröttheten och de tunga, ömma brösten är nog mina tydligaste tecken just nu. Idag när vi var på utflykt kände jag att flåset och balansen var sämre än vanligt. Men det kanske inte har med graviditeten att göra.
Ja, jag stod med kund, kände mig bara svag och liksom yr, var tvungen att avsluta snabbt, sprang den långa vägen till toan, kräktes i munnen påväg dit :o.... Blä. Det har hänt flera gånger att jag inte ens känner mig illamående innan, bara svag och matt. Därför jag sjukskrev mig idag, för att vila upp mig, och det ger nog inte så bra intryck till kunderna att jag står där och knappt orkar prata...