Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Imorgon har vi läkarkontroll, ska bli ganska spännande och se :) ska ta upp hennes mage ordentligt, trött på bvcs katrinplommon/päron/rapsoljaråd som inte hjälper ett dyft
Imorgon har vi läkarkontroll, ska bli ganska spännande och se :) ska ta upp hennes mage ordentligt, trött på bvcs katrinplommon/päron/rapsoljaråd som inte hjälper ett dyft
Hejsan. Min dotter är snart 6månader och är lite kinkig på burkmat. Älskar allt som vi gör till oss själva. :)
Jag undrar lite över hur ni har gjort/gör med era små angående maten? Har ni några goda råd till mig? :)
Tack på förhand. Kram
Hejsan. Min dotter är snart 6månader och är lite kinkig på burkmat. Älskar allt som vi gör till oss själva. :)
Jag undrar lite över hur ni har gjort/gör med era små angående maten? Har ni några goda råd till mig? :)
Tack på förhand. Kram
Tack på förhand. Kram
Hoppas du blir bra bemött utifrån magen o att läkarkontrollen går bra!
Hur gick läkarkontrollen? Hoppas ni fick den hjälp ni behöver.
Vi var hos läkaren igår. Fick remiss till barnallergimottagningen för att testa för ev mjölkallergi. Vi gav (elakt nog) lillen en halv tesked mjölk i helgen och han fick nässelutslag runt hela munnen :( det verkade klia nåt enormt på honom. Tyckte så synd om honom och jag kände mig så elak. Men med det i "ryggen" så kunde jag iaf beskriva hans reaktion till läkaren. (Som visserligen inte brydde sig, det var mer sköterskan som sa att de skulle skriva remiss. Läkaren ryckte bara på axlarna och sa, jaha. Är det så ni gör det här så...)
Malle vad skönt att det gick bra! Hoppas det hjälper! Lillan har bajsat ungefär var tredje dag på enbart amning så var lite orolig inför fast föda men har gått bra än så länge.