Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Nu har jag varit o klippt mig. Så skönt att slippa långa hårstrån som bara faller. Tappar enormt med hår nu efter graviditeten!
Imorgon är det dop och mitt största problem är att lillan inte har skött magen på fem dagar. Iförsig inte ovanligt för henne men jag vet ju hur de blöjorna blir, och jag vill inte ha en i dopkläderna :/ inte mycket jag kan göra men håller tummarna för att hon sköter magen inatt! *håller hårt*
Nu ska jag söva henne, hoppa in i duschen och sen lägga mig.
Ska vi slänga in en bild på våra godingar som är nu/blir snart 4 månader :) ?
Jag kan börja
Vad väger era godingar och hur lång? :) :) :)
Svårt att välja en bild, hehe. Men denna är fin
Ska till bvc på måndag men skulle gissa att hon precis spräckt 6 kilo, vägde 5,9 för två veckor sedan.
Ska vi slänga in en bild på våra godingar som är nu/blir snart 4 månader :) ?
Jag kan börja
Kul o läsa hur era dags scheman ser ut :)
Har har vi vart och är fortfarande förskylda dock utan feber men lilla prinsesssn har haft svårt att sova o sovit mkt i min famn. Nu håller det på att bli lite bättre iaf.
Ja det är skönt med rutiner o vilket jag är van vid, här har det knappt varit några rutiner nu när hon vart dålig och det känns lite konstigt men så får det bli, antar att det rättar till sig sen. :)
När tycker ni att man kan börja gå på öppna förskolan? :)
Nu har jag varit o klippt mig. Så skönt att slippa långa hårstrån som bara faller. Tappar enormt med hår nu efter graviditeten!
Vad väger era godingar och hur lång? :) :) :)
Vilka sötnosar! Kan uppdatera vikt o längd efter 22/9!