Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Hittat ngt på bokrean? Min lilla äter mest på böckerna än så länge o vill promt bläddra själv så är inte helt enkelt att läsa med henne...
Ja de är väl det men jag var så chockad att jag ringde hem min man o var helt förtvivlad men med henne va det bra efter en stund hehe.
Ja va kul, böcker är skojj o när man ser att de förstår mer o mer. Samma här, ska också köpa lite nytt, här är det mest 'lilla Wille' och 'babblarna' som är mest intressant. Min mamma köpte några Max-böcker här om dagen när de kom ner o hälsa på men ja, hon började titta runt o hade sig hehe.
Ja, pratet har börjat komma mer o mer men hon har inte varit den som tagit sig överallt o utforska så, så det har gått lite segt men sg sa att hon fokuserar mer på finmotorik o sånt, ja alla är de olika. En på öppnaförskolan som är 8månader går redan, alla är så olika :)
Hittade du några böcker på rean idag? Någon att rekommendera?
Vi har krångel med maten, hon äter knappt nåt. Verkar inte som hon inte tycker om det det utan mer som hon inte är intresserad. Jag ger henne på regelbundna tider men oftast tar hon en sked eller två och vänder sen bort huvudet. Det gäller både burkmat och hemlagat. Tycker det verkar som alla i föräldragruppen har det så jag trodde det var nån utvecklingsgrej, typ att de hittat sin egen vilja ;) eller så har de alla haft samma förkylning och är inte friska än. Men hon är pigg och så i övrigt så jag är inte så orolig :)
Vakennatt inatt. Lillan har hostat så hon kräks så hon behöver sova sittandes :( stackars liten. Hoppas det går över tills imorgon natt.
Vakennatt inatt. Lillan har hostat så hon kräks så hon behöver sova sittandes :( stackars liten. Hoppas det går över tills imorgon natt.
Stackars liten då :( inte sömn för er då :( ang maten - hon kanske har ont i halsen?
Kul att du hittat ngt på bokrean!
Till alla som har besvär när de små får tänder. Någon som prövat den gel som går att köpa på Apoteket?
Till alla som har besvär när de små får tänder. Någon som prövat den gel som går att köpa på Apoteket?