Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Tips på mellanmål! Klämpåse och leverpastejsmörgås kan man ju inte servera varje dag..... Inte gröt för det har vi som lunch :)
Jaha - då är äldsta sjuk... Det tar då aldrig slut?! :(
Tack!
Turkisk yoghurt och keso, får man ge det? Min dotter vägrar banan vilket är trist för det är så lätt att ha med om man är iväg samt att det är rätt mättande. Har inte prövat tiamins ännu, får testa det. Ägg, tar du både vitan och gulan? I bitar, mixar, mossar?
Serah - hur går det för lillen? Testat ngn mat ni var osäkra på o som inte gav utslag? Varit på ngt ultraljud?
Hej!
Kikar in igen - då åkte även vi på magsjukan - hemska sjukdom, verkligen min skräck!
Vår son som blir 9 mån den sista feb blev jättedålig
Började i onsdags natt o har varit dålig torsdag fredag lördag kräkts första dygnet sen vattnig diarre.. Usch
Å matvägrar ... Han bara kniper ihop munnen så fort jag försöker mata han.
Men - idag känner jag mig dålig, fast de va 3 dagar sedan han var sjuk. Trodde jag skulle klara mig. Usch o fy!
Mår lite illa och noll matlust jag med. Hoppas jag slipper!!
Hej!
Kikar in igen - då åkte även vi på magsjukan - hemska sjukdom, verkligen min skräck!
Vår son som blir 9 mån den sista feb blev jättedålig
Började i onsdags natt o har varit dålig torsdag fredag lördag kräkts första dygnet sen vattnig diarre.. Usch
Å matvägrar ... Han bara kniper ihop munnen så fort jag försöker mata han.
Men - idag känner jag mig dålig, fast de va 3 dagar sedan han var sjuk. Trodde jag skulle klara mig. Usch o fy!
Mår lite illa och noll matlust jag med. Hoppas jag slipper!!