Tussilago6 skrev 2016-04-25 17:38:19 följande:
Samma här, får världens ågren ibland men som tur är så går det alltid över väldigt snabbt. Annars kanske man hade behövt tänka om. Men det är nog bara för att det börjar att närma sig, jag har ju gått och toklängtat över ett år nu och aldrig tvekat. Men nu, två dagar innan spiralen ska ut så tänker jag jätte jätte mycket på om man verkligen borde börja om osv. Men det är klart att vi borde!
Haha ja men det är väl så kan jag tänka mig. Gud tiden går så snabbt nu ändå. Jag har dock inte längtat lika länge. Har tagit tid för mig att känna att jag vill ha en till. vet inte varför för hade ju en grym graviditet och förlossning och världens lättaste barn men ändå har jag inte känt längtan förrän nu i år egentligen.
Men ja jag får nog lyssna på min man. Vi har nog inte så mycket annat att vänta på egentligen för då får vi vänta många år. Man kommer alltid hitta på något vi behöver göra innan.
Men vi har båda fast jobb, hus, 2 bilar, gifta, ja det är ju liksom INGET som säger emot. Så jag får väl gilla läget. 1 miljon på banken först kanske ;) men som sagt man kan alltid hitta något att vänta på. så nu får man nog bara släppa allt och köra på.