• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Karin8206
    MissJL skrev 2016-04-28 08:29:02 följande:
    Haha, va spännande!! Själv har man varit skendräktig senaste året ;) Kan du hålla dig till bim? Har förstått att många testar tidigare?
    Dum som jag är var jag lite nyfiken så testade idag för skojs skull..det skulle jag inte ha gjort för det visade negativt. Nu ska jag hålla mig till till bim (tror jag ;))
  • MissJL

Härli

Tussilago6 skrev 2016-04-29 15:33:57 följande:

Nu har mensen kommit också, några dagar tidigt tillochmed! Nu är ÄL nästa målet!

Härligt!! Nu kör vi :)
  • FlikkanM

Ni som testar med ÄL tester, har ni ÄL flytningar isamband med stegring och positivt eller kommer de någon dag innan efter? Tänkte börja prova testa snart du jag borde ha ÄL MÅN-tis. Men kanske dumt innan flytningarna kommer ?!

• FlikkanM

Tog ett test nu iaf ???? Inte helt tok svagt iaf fast jag vet att det inte är fullt utslag heller men Kanske stegring imorgon? Ska bli spännande att testa då ????

Kan man inte lägga till bild från mobilen?

• marengen90
    FlikkanM skrev 2016-04-29 19:54:08 följande:

Tog ett test nu iaf ???? Inte helt tok svagt iaf fast jag vet att det inte är fullt utslag heller men Kanske stegring imorgon? Ska bli spännande att testa då ????

Kan man inte lägga till bild från mobilen?

Man får vänta lite efter man valt bild. Sen dyker det upp en text/länk i textrutan och då kan man trycka på skicka. Är man för snabb hinner inte familjeliv.se få med bilden :)
  • hurtänktedunu

Det är ju inte positivt än men äl borde nog vara på gång snart.

Så spännande. Jag vill också köra igång snart

• MissJL

NU ÄR DET VÅRAN MÅNAD!! Nu ska det liggas sen vill vi se massa pluss :D

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?