• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-04-19 09:03:23 följande:

Nu är den lilla spiralen ute!!!!! Wooooooohoooooooo

Härligt, steg 1 liksom!!
  • marengen90
    FlikkanM skrev 2016-04-19 09:03:23 följande:

Nu är den lilla spiralen ute!!!!! Wooooooohoooooooo

Yeey!! :D
  • MissJL
    marengen90 skrev 2016-04-18 20:44:38 följande:

Vad gör alla här på dagarna? Jobbar, studerar, föräldralediga? :)

Jag jobbar som usk på ett äldreboende. Älskar mitt jobb men det känns som att det är helt rätt tid för en liten paus som mammaledig ;)
  • MissJL
    marengen90 skrev 2016-04-19 06:30:44 följande:

Vad kul!!

Har ni tvillingar i släkten eller vart det slumpen att det blev så? :)

Vi har inga tvillingar i släkten men tydligen släppte jag två ägg så det blev en riktig suprice! Hoppas bara det var en engångsföreteelse ;)
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-04-19 06:23:46 följande:
    Han sa att ok, vi kör!!! Knäppa jag blev inte ens glad utan bara tittade på honom o frågade om han verkligen kan tänka som ett till barn o att han kommer kunna älska det lika mycket som våra två? Lät mest som det var jag som tvekade! Haha! Men han vet hur mycket jag längtar o att han visst skulle tycka det var mysigt med en till, inte två ;)

Så himla lycklig just nu!
    hurtänktedunu skrev 2016-04-18 21:22:50 följande:

ja men verkligen. så är ju många män. det är ju annat för oss kvinnor.

Hoppas det går bra ikväll.