Tussilago6 skrev 2016-04-20 07:53:35 följande:
Nu känns det att det håller på att närma sig, fast dagarna ibland tycks snigla sig fram. En del dagar består helt av bebisnamn och barnvagnar och en del av nån mild form av kalla fötter när jag frågar mig om och om igen om jag verkligen verkligen vill. Men i slutet av dan så vill jag alltid fortfarande så!
Nu känns det så spännande att få följa utvecklingen i den här tråden, det är nog inte länge kvar till dom första plussen börjar ramla in! Fast vi får väl vänta in i juni på det...
Åh ja det är lite samma här. Jag velar också mycket nu men i slutet av dagen vill jag också. Har vart mycket sånt nu i och med erbjudande om nytt jobb och lite så men nej jag vill köra på ändå. Det känns som att jobb är en väldigt dålig ursäkt för att vänta. Jag vill inte bli någon som väljer karriären framför familjen. Och jag har nu redan en fasttjänst så byta kan jag ju göra sen.
Så nu väntar jag bara på mensen. Kommer andra veckan i maj. Sen kör vi. Är lite sugen på att tjuvstarta helt klart men nej jag vill inte ha i januari. Så nu väntar jag. Lika bra.
Jag får dagdrömma så länge