Emmask skrev 2016-03-03 11:03:48 följande:
Jag vill också föda barn. Det är sjukt hur mycket som satts gång senaste veckorna bara. Från osäker till längtan. Jag har som mål att träna upp ryggen innan jag blir gravid, den var stark innan förra graviditeten men tog ändå stryk. Om jag inte blir gravid snabbt ska jag satsa på att göra bra tider på lopp i sommar, ta fokus på något annat. Vi börjar den sjätte april. Våghalsar! Som tidigast blir BF då den 30 december. Är kluven, men samtidigt känns det omöjligt att vänta. Blir vi med barn på en gång kommer jag nog ångra att vi inte väntade en månad, men dröjer det länge kommer jag ångra ännu mer att vi inte tog det där extra tillfället som var på gränsen.
haha ja det är jätte svårt det där. Men vi vill verkligen komma in på nya året. det känns mer bra med 2017. vet inte varför. haha.
Vi kör igång sjunde maj och då blir det som tidigtast bf 5 februari och det känns bra. Jag blir nästan lite besviken om det tar sig på en gång. vill helst att det tar några månader. Men som du säger tar det lång tid kommer jag ångra att vi inte satte igång på en gång när vi kunde. Så lika bra att köra. Jag vill gärna ha bf i juni igen och då hinner jag klart med alla mina studier vilket är skönt. Inte ett krav eftersom jag kommer avsluta dom ändå och mannen blir hemma men ändå. det känns ändå bättre.
Men det är svårt det där. om man ändå kunde bestämma liksom. men nu går ju inte det riktigt.