• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-10-21 21:52:38 följande:

Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)

Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.

Hur har det gått? Här kom mensen!
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-10-23 09:17:41 följande:

Ne vad tråkigt men kommer hålla min tummar och tår ända tills du en dag plussar :)

Troligen BIM idag, fortfarande molvärk men ingen mens. Testar kanske nån dag i veckan. Eftersom jag bara kan gå efter mitt positiva ÄL test så får vi se hur det blir :)
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-10-23 10:02:09 följande:

Ne vad tråkigt men kommer hålla min tummar och tår ända tills du en dag plussar :)

Troligen BIM idag, fortfarande molvärk men ingen mens. Testar kanske nån dag i veckan. Eftersom jag bara kan gå efter mitt positiva ÄL test så får vi se hur det blir :)

Lycka till!
  • stellanocte
    Tussilago6 skrev 2016-10-23 09:17:41 följande:
    Jag känner med dig :(
    FlikkanM skrev 2016-10-23 10:02:09 följande:

Låter ju hoppfullt i alla fall. Håller tummarna :)

Här går det inte särskilt bra. Jag tog någon veckas paus från Familjeliv då jag tänkte att det kanske skulle hjälpa att fokusera på annat än barn och graviditeter men det blev inget för oss denna månad heller. Vi får hoppas på sjunde försöket. 
  • Tussilago6
    stellanocte skrev 2016-10-24 17:19:37 följande:

Jag känner med dig :(Låter ju hoppfullt i alla fall. Håller tummarna :)

Här går det inte särskilt bra. Jag tog någon veckas paus från Familjeliv då jag tänkte att det kanske skulle hjälpa att fokusera på annat än barn och graviditeter men det blev inget för oss denna månad heller. Vi får hoppas på sjunde försöket. 

Jag orkar inte vara på familjeliv hela tiden heller, det känns som att typ alla plussar (fast man ju vet att det inte är så) och att det aldrig kommer att hända för en annan. Men det gör det nog, försök nr.7 kanske blir en succé för oss! Heja oss som kvar!!
  • Jerreblomstra
    Tussilago6 skrev 2016-10-24 20:29:28 följande:

Jag orkar inte vara på familjeliv hela tiden heller, det känns som att typ alla plussar (fast man ju vet att det inte är så) och att det aldrig kommer att hända för en annan. Men det gör det nog, försök nr.7 kanske blir en succé för oss! Heja oss som kvar!!

Jag känner också likadant!! Inne på försök 10 snart, inget plus på dessa månader. Första barnet och längtan är enorm. Alls runtomkring plussar men inte en själv. Men är såklart glad för deras skull men blir desto jobbigare för en själv:/ Heja oss!!!! :)
  • Tussilago6
    Jerreblomstra skrev 2016-10-24 21:41:33 följande:

Jag känner också likadant!! Inne på försök 10 snart, inget plus på dessa månader. Första barnet och längtan är enorm. Alls runtomkring plussar men inte en själv. Men är såklart glad för deras skull men blir desto jobbigare för en själv:/ Heja oss!!!! :)

Ja så är det, vi får försöka att kämpa vidare och hoppas att det snart är vår tur!
  • FlikkanM

Och där kom mensen några dagar senare, nu vet jag iaf att kroppen är helt åter sen MA så denna ÄL som kommer ska bli min och ALLA er andra som inte plussat :)

Kommer nog vara lite mer ifrån Google och familjeliv men en tråd jag kommer hålla ett öga på är denna! Tycker det är så go stämning här :)

• Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-10-25 06:06:43 följande:

Och där kom mensen några dagar senare, nu vet jag iaf att kroppen är helt åter sen MA så denna ÄL som kommer ska bli min och ALLA er andra som inte plussat :)

Kommer nog vara lite mer ifrån Google och familjeliv men en tråd jag kommer hålla ett öga på är denna! Tycker det är så go stämning här :)

Ja nu j-vlar ska vi äga november!!
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-10-25 17:55:39 följande:

Ja nu j-vlar ska vi äga november!!

Ja absolut!!!!!!

Men min "mens" har slutat igen, mer som spottings. Får väl vänta lite till på den normala mensen att dra igång för första gången efter allt.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?