• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-10-09 10:05:31 följande:

Tack! Jag hann inte gå så långt, typ v.5. Men jag var hela tiden rädd för att det skulle hända för jag tyckte inte att testen blev nåt starkare, bara svaga hela tiden. Men tillslut gjorde jag ett digitalt som visade gravid 1-2, så då tänkte jag att det kanske skulle gå vägen iaf. Men några dagar senare började jag blöda.

Får man två ägglossningar så är ju det bra, då kanske jag får tvillingar igen, haha! Bara det blev åtminstone EN ägglossning så är jag nöjd!

Ja men då får vi följas åt till bim, det blir spännande! Hoppas på två fina plus!!

Usch ändå oavsett hur långt det är.

Ja vi får verkligen hålla oss uppdaterade. Fick till det idag med så nu tror jag inte vi in göra mer än att bara mysa på lusten och vänta
  • Susi85

Jag var med här i starten efter ett tidigt missfall. Hoppas det går bra för er alla nu framöver! Jag har inte hållit koll här på länge då jag gav upp hoppet lite på att få plus igen men nu har vi precis fått + så nu håller vi tummarna att det går vägen :)

• Tussilago6
    Susi85 skrev 2016-10-16 14:57:06 följande:

Jag var med här i starten efter ett tidigt missfall. Hoppas det går bra för er alla nu framöver! Jag har inte hållit koll här på länge då jag gav upp hoppet lite på att få plus igen men nu har vi precis fått + så nu håller vi tummarna att det går vägen :)

Grattis!! Många plus har det blivit i tråden men några av oss kämpar än. Jag har bim om fyra dagar och hoppas såååå på denna månad! Vill ha bebis nu!!!
  • Jerreblomstra
    Tussilago6 skrev 2016-10-16 17:43:02 följande:

Grattis!! Många plus har det blivit i tråden men några av oss kämpar än. Jag har bim om fyra dagar och hoppas såååå på denna månad! Vill ha bebis nu!!!

Jotack här kämpar man på! Inne på försök 10 nu. Aldrig varit gravid innan så längtan är enorm:/! Vi får alla hålla tummarna för varandra:)
  • FlikkanM

Men oj oj vilken stark mensvärk jag haft idag, som "brännande molvärk" hela dagen, antingen kommer mensen med dunder och brak eller så är det nått lurt på gång :) är på ÄL + 8/9. Men vet inte riktigt när jag har mens IOM att jag gjorde skrapningen den 20/9 efter MA så kan vara både och. :)

• Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-10-17 19:10:50 följande:

Men oj oj vilken stark mensvärk jag haft idag, som "brännande molvärk" hela dagen, antingen kommer mensen med dunder och brak eller så är det nått lurt på gång :) är på ÄL + 8/9. Men vet inte riktigt när jag har mens IOM att jag gjorde skrapningen den 20/9 efter MA så kan vara både och. :)

Exakt samma för mig, brännande ilande mensvärk men den liksom kommer och går och är inte konstant. Jag pendlar hela tiden mellan "nu kommer mensen" och "nä, jag är nog gravid ändå..." Jag är nog några dagar före dig, +äl +10-11 men jag har inte heller haft nån mens sedan mitt mf så jag är osäker. Hoppas det är vår tur nu!
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-10-17 20:54:43 följande:

Exakt samma för mig, brännande ilande mensvärk men den liksom kommer och går och är inte konstant. Jag pendlar hela tiden mellan "nu kommer mensen" och "nä, jag är nog gravid ändå..." Jag är nog några dagar före dig, +äl +10-11 men jag har inte heller haft nån mens sedan mitt mf så jag är osäker. Hoppas det är vår tur nu!

Ja nu jäklar håller vi tummarn :)

Hade en blödning igår efter sex så vet inte vad den innebar riktigt men kändes förtidigt för mens, och det kom inget mer än då.

Trott flera gånger idag att mensen kommer men icke.

Ska du testa nått snart?
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-10-17 21:21:14 följande:

Ja nu jäklar håller vi tummarn :)

Hade en blödning igår efter sex så vet inte vad den innebar riktigt men kändes förtidigt för mens, och det kom inget mer än då.

Trott flera gånger idag att mensen kommer men icke.

Ska du testa nått snart?

Testade negativt imorse på bim-3, hoppas det bara var för tidigt. Men det det fick hoppet att sjunka lite för jag plussade på bim-6 sist, hoppas det kan vara olika från graviditet till graviditet... Du då?
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-10-17 21:30:33 följande:

Testade negativt imorse på bim-3, hoppas det bara var för tidigt. Men det det fick hoppet att sjunka lite för jag plussade på bim-6 sist, hoppas det kan vara olika från graviditet till graviditet... Du då?

Såklart det kan vara olika från gång till gång, nu sist plussade jag på ÄL +10, men vet inte om jag ska testa tidigare än det eller inte, kanske rent av väntar tills nästa vecka om jag känner att det inte kommer nån mens. Men kanske även testar imorgon hahaha vet inte riktigt. Tar det från morgon till morgon när jag vaknar hur jag känner att jag vill göra hahaha
  • FlikkanM

Helt bombsäker på att mensen skulle dyka upp nu ikväll, haft mensvärk av och till under dagen som var i hållande sista timmarna på kvällen, men inte en droppe. Mös med sambon när jag kom hem och tänkte att nu brakar det loss men icke, får se om man vågar testa i helgen eller om den kommer då :)

Har noll symtom mer än mensvärk som kommit och gått nån dag här och där.

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?