Tussilago6 skrev 2016-10-08 23:15:18 följande:
Skönt för dig att veta att kroppen funkar igen, hoppas det tar sig nu! Här vet jag inte riktigt hur det går, fick mf för 16 dagar sedan och började tyvärr med äl-testerna för tidigt så dom hann ta slut innan jag fick nåt positivt resultat, kunde dock ana en stegring. Förra fredagen fick jag världens äl-flytning, nästan som en slempropp, Blä! Blev glad i hågen och sexade på, på söndag fick jag molvärk som jag brukar få vid ägglossning och det stämde ju bra. I torsdags fick jag dock ägglossningsvärk igen, och flytningar, så nu är jag lite förvirrad. Men vi låg en gång då också, just in case. Så jag har väl bim runt den 20:e. Men vet inte om jag ska hoppas så mycket denna månad, kroppen verkar ju inte vara riktigt i balans...
Åh beklagar MF, hur långt hann du gå?
Usch ja man blir lite förvirrad om det blir typ "ÄL två gånger" men det kanske man kan ha? Men tur ni körde på vid båda gångerna.
Jag köpte på mig några ÄL tester i samma veva som jag köpte graviditeter för att bekräfta ett neg efter skrapningen så jag visste typ när kroppens hcg sjunkit, fick neg i början av veckan så då började jag testa med ÄL tester mest för att veta om och när kroppen kanske är redo igen så man fick lite koll.
Men nu har vi myst en extra gång idag och tänker nog förföra mannen imorgon med hahaha
Vill så gärna bli gravid igen, känns så tomt sen sist.
Men då kanske vi har BIM typ runt samma dagar, fick positivt gravtest förra gången ca 10 dagar efter misstänkt ÄL, då testade jag inte med äl tester, så denna gång tänkte jag prova testa med gravtest typ de samma om jag kanske känner nått. Men kommer nog inte tro på det förens jag får det bekräftat med vul tyvärr. Men tack å lov är jag lovad ett vul vid nästa graviditet bara för att se att det inte hänt samma sak igen.
Fick väldans ont i magen nu på kvällen så kanske det är ägget som vill släppa snart :) och då borde simmarna vara redo hahaha