• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • MissJL

Tänkte bara titta in o säga hej! Det var så längesen jag var in o läste men oj vad plus det trillar in :) Jag är nu i v 31 o börjar känna att jag är redo att träffades här lilla krabaten! Till er som fortfarande kämpar, hang in there! <3

• Tussilago6
    MissJL skrev 2017-01-17 16:56:37 följande:

Tänkte bara titta in o säga hej! Det var så längesen jag var in o läste men oj vad plus det trillar in :) Jag är nu i v 31 o börjar känna att jag är redo att träffades här lilla krabaten! Till er som fortfarande kämpar, hang in there! <3

Oj vad fort det har gått! Jag är bara i v.10 än, skulle gärna spola fram lite!
  • MissJL
    Tussilago6 skrev 2017-01-18 06:27:24 följande:

Oj vad fort det har gått! Jag är bara i v.10 än, skulle gärna spola fram lite!

Ja det går galet fort! Kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt är gravid vissa dagar... Jag har precis gått hem på graviditetspenning så nu ska det pysslas o boas lite :) Den här veckan har bebis verkligen kvicknat till o börjat härja så hela magen spritter <3 Hur mår du? v.10 är ändå v.10 :)
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2017-01-17 16:56:37 följande:

ja gud vad fort det går. jag går snart in i v.38 och känner mig inte alls redo att få en till. haha.
    lite har man dock börjar länga faktiskt.
    Men jag har verkligen inte hunnit med. När är du beräknad?
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2017-01-18 15:21:56 följande:

Ja det går galet fort! Kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt är gravid vissa dagar... Jag har precis gått hem på graviditetspenning så nu ska det pysslas o boas lite :) Den här veckan har bebis verkligen kvicknat till o börjat härja så hela magen spritter <3 Hur mår du? v.10 är ändå v.10 :)

Jag mår bra, har inte haft så mycket illamående att tala om! Nu räknar jag ner till kub-testet som är om tre veckor. Ja v.10 är iaf en liten bit på väg, jag är ju gravid(!) och snart har jag passerat dom magiska 12 veckorna också! Vad skönt för dig att få vara ledig nu, hoppas allt kommer gå bra med förlossningen och bebisen nu framöver!
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2017-01-18 21:06:52 följande:

ja gud vad fort det går. jag går snart in i v.38 och känner mig inte alls redo att få en till. haha.

lite har man dock börjar länga faktiskt.

Men jag har verkligen inte hunnit med. När är du beräknad?

BF 27 mars :)

Jag njuter av att vara gravid så jag har inte bråttom till mars. Men jag är så nyfiken på att få träffa liten!

Haha, hur gamal är din/dina barn? Kommer inte ihåg! Mina flickor är 5 år så dom kommer vara till så stor hjälp :)
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2017-01-19 10:08:00 följande:
    BF 27 mars :)

Jag njuter av att vara gravid så jag har inte bråttom till mars. Men jag är så nyfiken på att få träffa liten!

Haha, hur gamal är din/dina barn? Kommer inte ihåg! Mina flickor är 5 år så dom kommer vara till så stor hjälp :)
    ja jag njuter också. det är så mysigt att känna sparkar. med dottern hade jag så bråttom att träffa henne så njöt liksom inte. det har jag lovat mig själv att göra denna gången.
    Hon kommer vara 2 år och 7 månader när bebis kommer. hoppas det kommer gå bra men hon är väl införstådd med allt runt bebis. enligt henne själv ska hon ge napp och byta blöja och bebis kommer ur snippan och äter mat från mammas bröst och i ena bröstet är det mjölk och i det andra är det yoghur ;) haha.
  • Teresiat
    stellanocte skrev 2017-04-16 20:42:43 följande:

Hur går det för alla här?

Är i v 38/39 nu ;) jobbar sista veckan denna vecka som kommer sen så la det bli maaaaagiskt att få gå in i bäbisbubblan tillsammans med sonen och mannen igen. Själv då?
  • Tussilago6

Jag är i v.23 nu, tycker allt går så långsamt men inser att det har hänt en del sen sist vi skrev i tråden! Det har säkert kommit ett par bebisar nu?

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?