• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • stellanocte
    Tussilago6 skrev 2016-12-18 09:58:20 följande:
    Tack så jättemycket! Hur går det för dig?
    Inte så bra. Mensen kommer som på beställning varje månad och även vårt åttonde försök misslyckades. Vi får hoppas att 2017 blir vårt år istället. 

Gott nytt år på er alla!
  • Tussilago6
    stellanocte skrev 2016-12-30 23:15:19 följande:

Inte så bra. Mensen kommer som på beställning varje månad och även vårt åttonde försök misslyckades. Vi får hoppas att 2017 blir vårt år istället. 

Gott nytt år på er alla!

Åh vad jobbigt. Hoppas verkligen att det är din tur snart! Kram
  • hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-12-15 21:18:40 följande:
    Ja! Verkligen! Vd blir runt den 15/8

Känns så himla härligt! Idag kände jag att jag fick kämpa för att hålla in magen när jag var med min systerdotter.. hon vet att vi försöker och jag vet att hon scannar mig när vi ses. Haha

Syntes supertidigt min förra graviditet med och jag kommer att få trubbel med att hålla det hemligt till v13 tills de mest kritiska veckorna har passerat.
    haha ja jag vet hur det där är. jag svullnade upp jätte fort om magen denna graviditet. helt galet faktiskt.
    men tänk så underbart när du väl får berätta det. <3
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-12-15 15:28:41 följande:

Nu har jag också plussat, wohoo!! Det tog sig på åttonde försöket, bara hoppas liten vill stanna nu! Bf 20/8

Grattis!! så roligt. äntligen lite plus i tråden!!!
  • Tussilago6
    hurtänktedunu skrev 2017-01-02 20:10:24 följande:

Grattis!! så roligt. äntligen lite plus i tråden!!!

Tack så mycket, känns så roligt! Var på vul igår och allt såg bra ut! Hur går det för dig? Du måste ju ha kommit långt nu?
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2017-01-03 05:44:42 följande:
    Tack så mycket, känns så roligt! Var på vul igår och allt såg bra ut! Hur går det för dig? Du måste ju ha kommit långt nu?
    Åh men vad härligt. är ju så mysigt med alla ultraljud. <3
    Ja gud jag går in i v36 här om någon dag. känner mig inte alls redo för en bebis och har så mycket annat i livet så jag vet inte hur jag ska känna haha.
    Sitter mitt uppe i min D-uppsats. Men sen är det ju andra barnet så känns inte riktigt som det är samma hets då.
    Ibland är det lite så att min man får påminna mig om att jag faktiskt är gravid. haha
  • Tussilago6
    hurtänktedunu skrev 2017-01-03 23:17:12 följande:

Åh men vad härligt. är ju så mysigt med alla ultraljud. <3

Ja gud jag går in i v36 här om någon dag. känner mig inte alls redo för en bebis och har så mycket annat i livet så jag vet inte hur jag ska känna haha.

Sitter mitt uppe i min D-uppsats. Men sen är det ju andra barnet så känns inte riktigt som det är samma hets då.

Ibland är det lite så att min man får påminna mig om att jag faktiskt är gravid. haha

Ja men det låter ju ganska avslappnat och härligt! Lycka till med allt nu då, både plugg och bebis!
  • FlikkanM

Jag tror fasiken jag plussade idag igen! Trodde det var kört IOM spottings dagen innan men såg att det skulle varit för tidigt för mens och höll på att börja gråta när jag sa till Sambon "att nu ger jag upp" ( och jag gråter väldigt sällan) men tog ett test imorse och se där, där var ett svagt svagt plus! Tar inte ut för mycket än men så jäkla skönt efter allt som varit med MA innan

• Tussilago6
    FlikkanM skrev 2017-01-07 18:59:30 följande:

Jag tror fasiken jag plussade idag igen! Trodde det var kört IOM spottings dagen innan men såg att det skulle varit för tidigt för mens och höll på att börja gråta när jag sa till Sambon "att nu ger jag upp" ( och jag gråter väldigt sällan) men tog ett test imorse och se där, där var ett svagt svagt plus! Tar inte ut för mycket än men så jäkla skönt efter allt som varit med MA innan

Åhh, håller tummarna!!!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?