Inlägg från: Jerreblomstra |Visa alla inlägg
  • Jerreblomstra

Någon som sätter igång i maj 2016?

Jag förstår vad ni menar med att hoppas och hoppas! Detta är vårt 9:e försök nu och mellan äl och bim har jag haft så ont i brösten, och sen igår har jag haft jätteont i svanken. Varit skengravid 2 gånger förut varav ena va extrem(tog test då men såklart negativt). Beräknad BIM är nu på torsdag. Börjar bli jobbigt nu :/

• Jerreblomstra
    Tussilago6 skrev 2016-10-04 05:52:47 följande:

Jag var extremt skengravid på försök nr.2, var helt säker på att jag var gravid! Asjobbigt! Tiden mellan äl och bim är nästan outhärdlig, man kan bara tänka på symtom och graviditetstest. Jag är mitt uppe i äl nu och ska lyckligtvis åka utomlands en vecka imorgon så denna gång kanske väntan går bättre!

Ja det är sjukt jobbigt :/ Att gå runt och bli lurad av sin egna kropp! Vad hade ni för symtom när ni blev gravida?
  • Jerreblomstra
    Tussilago6 skrev 2016-10-16 17:43:02 följande:

Grattis!! Många plus har det blivit i tråden men några av oss kämpar än. Jag har bim om fyra dagar och hoppas såååå på denna månad! Vill ha bebis nu!!!

Jotack här kämpar man på! Inne på försök 10 nu. Aldrig varit gravid innan så längtan är enorm:/! Vi får alla hålla tummarna för varandra:)
  • Jerreblomstra
    Tussilago6 skrev 2016-10-24 20:29:28 följande:

Jag orkar inte vara på familjeliv hela tiden heller, det känns som att typ alla plussar (fast man ju vet att det inte är så) och att det aldrig kommer att hända för en annan. Men det gör det nog, försök nr.7 kanske blir en succé för oss! Heja oss som kvar!!

Jag känner också likadant!! Inne på försök 10 snart, inget plus på dessa månader. Första barnet och längtan är enorm. Alls runtomkring plussar men inte en själv. Men är såklart glad för deras skull men blir desto jobbigare för en själv:/ Heja oss!!!! :)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?