BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Jag är så stressad så det gör ont. Huvudvärk, domningar i ansiktet, ångest osv :( känns hemskt. När det ska vara en mysig bebistid. Förlossningsdeppression kanske?
Kan någon stoppa tiden, den går på tok för fort! Min lilla lilla bebis har börjat ta sig framåt. Sitter även själv kortare stunder. Varför ska min sista lilla bebis ha så bråttom? Kan hon inte vara bebis lite längre, jag kommer ju inte ha några fler bebisar. Buhu
Kan någon stoppa tiden, den går på tok för fort! Min lilla lilla bebis har börjat ta sig framåt. Sitter även själv kortare stunder. Varför ska min sista lilla bebis ha så bråttom? Kan hon inte vara bebis lite längre, jag kommer ju inte ha några fler bebisar. Buhu
Så har vi med det. Rullade vid tre mån och vill bara sitta vid 4 mån. Fast en del av mig längtar samtidigt till hon börjar åla så hon kan ta sig till leksaker och så :)
Men jag har också tänkt att detta är sista barnet och att hon gärna hade fått vara 2 veckor längre tid.
Åh vad snabbt det går, våran skit vill absolut inte ligga ner här ska det sitta eller stå hela tiden kan ligga i babygymmet max 20 min sen börjar han lyfta upp huvudet för han inte vill ligga mer. Vända till mage har han gjort två gånger ofrivilligt han blev arg då, just nu är det farligt att ligga på magen tydligen.
Skiten har redan börjat få tänder han kör på vampyrtänder som start och inte en utan 3 på en gång vilket betyder att han varit gnällig och haft feber hela förra veckan :( jobbig vecka var det.
Här har vi redan börjat prata om syskon, vill helst vänta till lillen är 1 iallafall men eftersom det tog nästan 3år att bli gravid så vet vi inte hur vi ska göra :(
Jahopp då har vi fått första riktiga sjukdomen då, Emmie har fått öroninflammation så penicillin i 5 dagar och hoppas hon är frisk tills nästa vecka när vi ska åka på semester! :(
Jahopp då har vi fått första riktiga sjukdomen då, Emmie har fått öroninflammation så penicillin i 5 dagar och hoppas hon är frisk tills nästa vecka när vi ska åka på semester! :(
Helo här kmr en till som har Bf april 2016 !
Är så sjukt rädd över förlossningen!!
Helo här kmr en till som har Bf april 2016 !
Är så sjukt rädd över förlossningen!!