BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hur går det för er som fortfarande har era små troll i magen?
Våran lilla Leo kom igår 20.45 :)
Våran lilla Leo kom igår 20.45 :)
Någon mer som känner sig som en zombi? Det är tufft med lite sömn...hur sover era små på natten?
Jag får nog säga att vår lilla sover bra! Han får en flaska ersättning vid 22 tiden sen sover han till 5 eller 6 på morgonen. Så det får vi vara nöjda med :)
Han både ammas och får ersättning och vi märkte att han höll säga mätt längre på ersättningen så det blev bra att avsluta kvällen med det så han står sig längre över natten.
Jag får nog säga att vår lilla sover bra! Han får en flaska ersättning vid 22 tiden sen sover han till 5 eller 6 på morgonen. Så det får vi vara nöjda med :)
Han både ammas och får ersättning och vi märkte att han höll säga mätt längre på ersättningen så det blev bra att avsluta kvällen med det så han står sig längre över natten.
Han har ett eget rum med egen säng, men jag har honom i vagnen i vårt sovrum...känns tryggare att honom nära ett tag framåt, och han sover bra i vagnen.
Sover er bebis i eget rum?
Sover er långa stunder under dagen eller du ammar ofta då oxå?