BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Dom stora slåss nästan om vem som ska hålla, den minsta har inte visat så mycket intresse än, hon är gärna och klappar (lite hårt ibland) och hon har just lärt sig vart kroppsdelarna sitter (öga,näsa,öron) så hon ska gärna visa det och peta henne i ögonen och stoppa in fingret i munnen. Så man får ju absolut hålla lite extra koll :) men annars går det faktiskt över förväntan bra :)
Drygt
Jag är så tacksam att vår lilla tös bestämde sig för att komma fyra dagar tidigt
Hoppas det händer nåt snart!!
In på akuten idag. Puls på 43 (normalt för mig är 65-70). Och mitt annars ganska låga blodtryck var nu 190/100. 10 dagar EFTER förlossningen liksom? Annars hade jag trott det var havandeskapsförgiftning
In på akuten idag. Puls på 43 (normalt för mig är 65-70). Och mitt annars ganska låga blodtryck var nu 190/100. 10 dagar EFTER förlossningen liksom? Annars hade jag trott det var havandeskapsförgiftning
Nej fick gå hem efter några timmar. Ny kontroll av blodtryck på måndag och onsdag. Men obehagligt är det. :(
Oj! Du är kvar på sjukhuset då gissar jag? Krya på dig!
Idag gjorde lilla Enya entré! 3590g och 49 cm kort! Vattnet gick på Ica maxi och hon anlände 3 timmar efter första värk! <3 BF-2
Idag gjorde lilla Enya entré! 3590g och 49 cm kort! Vattnet gick på Ica maxi och hon anlände 3 timmar efter första värk! <3 BF-2
Gahh vad jag är trött på det här nu, mår skit får inte behålla något jag äter mer än max 10min sover skit somnar kl 22 och vaknar 1-2 på natten och är super pigg somnar inte om förrän 4-5 heller så har det varit hela veckan så jobbigt.
Lillen vill inte komma ut heller och jag vet inte hur jag ska orka med en förlossning om jag varken får sömn eller behålla maten :(
Är på bf+5 nu och hoppas denna förbaskade unge kommer ut nu. Inte kan den hålla tiderna från början ens.
Vill inte bli igångsatt heller bara hört jobbiga upplevelser om det men får en tid på tisdag av BM.