BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Våran lilla Leo kom igår 20.45 :)
Någon mer som känner sig som en zombi? Det är tufft med lite sömn...hur sover era små på natten?
Min lilla sover bra, äter vid 22-23 och sen vaknar hon 1 till 2 ggr per natt och äter, sen går vi upp mellan 5-6. har dock haft en 1åring som sovit väldigt dåligt den senaste veckan men den lilla sover åtminstone bra :)
Grattis! På flaggdag och allt :D
Är nästan så man vill gråta. Är idag 11 dagar förbi BF Man börjar undra om den lille nånsin vill komma ut :-P
Är nästan så man vill gråta. Är idag 11 dagar förbi BF Man börjar undra om den lille nånsin vill komma ut :-P
Han har ett eget rum med egen säng, men jag har honom i vagnen i vårt sovrum...känns tryggare att honom nära ett tag framåt, och han sover bra i vagnen.
Sover er bebis i eget rum?
Sover er långa stunder under dagen eller du ammar ofta då oxå?
Förstår precis hur du menar. Är själv 12 dagar över BF idag (41+4) och mer frustrerad än någonsin. Och det är ändå mitt andra barn (med första sattes jag också igång på 42+0). Känns ungefär som att min kropp inte klarar av att börja föda själv. Så jäkla trist!! (( Och frågor från alla vänner och bekanta gör inte saken lättare direkt: va, har ni inte fött än??!! Vill bara gömma mig och inte se/prata med någon förrän det här är över.....