BF april 2016
Jag är sjukskriven 50% och väntar på att få besked om jag får min graviditetspenning på heltid beviljad.. känns lite jobbigt att tänka på att man kanske måste jobba i nästan två månader till
Mitt barn ligger redan nedåt med huvudet. Fick veta det vid mitt senaste Bm besök i v 30. Tidigare barn låg också nedåt med huvudet tidigt :)
Lite dum fråga kanske men vet någon från när man får ta semesterdagar? Nytt kalenderår är april antar jag? Då får jag ta de semesterdagar jag har tjänat in från året som har gått?jag hade ju semester i somras, men nu har jag fyra veckor att ta ut på nytt om jag vill? :)
Detta var i fredags, då jag precis gick in i vecka 37 :) tredje barnet
Mitt andra barn fixerade sig också tidigt och kom bf+6.. Denna är fixerad om jag kommer ihåg rätt, lade sig till rätta i v 30-32 typ.. Dock är min bm inte allt för positiv till att dennatill komma inom snar framtid, hehe. Är i v 38
Är i v,34 har inatt vaknat flera gånger o av magvärk, kan inte ligga på höger sida eller på rygg, vänster sida går någorlunda bra, de liksom svider o hugger i magen, har även stickningar i underlivet, (testade mig
För urinväginfektion i veckan) är de normalt?:) tack för svar!:)
Någon mer som känner att så fort bebis rör på sig så gör det sjukt ont mellan benen? Det gör verkligen sjukt ont just mellan benen och bak mot baken så att säga, så fort den rör sig minsta lilla, usch vilken jobbig dag det har varit idag...