BF april 2016
Hoppar gärna in här, precis fått veta att jag väntar min 5e, och är beräknad runt 15 april så är alltså i vecka 14 nu. ????
Hoppar gärna in här, precis fått veta att jag väntar min 5e, och är beräknad runt 15 april så är alltså i vecka 14 nu. ????
Någon som har börjat få mage? :)
Jag kan inte heller dölja att jag är gravid. Undrar hur stor man blir denna gång, blev rätt stor sist.
Jag är i v.14
Jag har iof burit 4 barn innan så det kan ju bero på det. Men som sagt ja kan inte dölja magen ;)
Hej!
Testade positivt 2 augusti men har precis hittat hit. Väntar mitt 5:e barn till den 11 april. Har redan varit på VUL, inskrivningsbesök hos MVC och KUB. Allt ser bra ut än så länge. Känns som en omtumlande resa även om det är en planerad graviditet. Är lite orolig för min diskar i ryggen. Sist fick jag som diskbråck som strålade ner mot tårna. Jag har börjat få en domnande fot . Hoppas att jag fixar att jobba till jul. Hur är det med er andra?
Jag känner oxå små buffar :)
Mina barn är 7(snart 8), 5,4,1
Mina barn är 7(snart 8), 5,4,1
Jag har sen igår haft jätte ont mellan benen. Alltså inne i muffen. Vet inte alls vad det beror på men det är väldigt obehagligt. Har aldrig haft såhär förut. Någon som vet vad det kan vara?