Inlägg från: Malla1 |Visa alla inlägg
  • Malla1

BF april 2016

Här blir min foglossning bara värre för varje dag som går, just nu känner jag mig som den mest gnälliga och Lata människan på jorden men jag försöker så gott jag kan, innan var det ju på höger sida det var värst men nu börjar det gå mot vänster sida oxå, idag hade jag svårt att gå mina rundor, då det blir typ som att höften låser sig och då funkar inte benet i några sekunder. Vet inte hur jag ska klara detta över en månad till om bebis väljer att stanna tiden ut...

• Malla1

Molly 5år: mamma det ser ut som du har ätit upp en hel vatten melon med skal och allt

Jo tack det känns så oxå
  • Malla1

Idag har varit en jobbig dag, har ont överallt och bebis har verkligen levt rövare.

Tog en promenad (som var hemsk) hem till min pappa och fikade lite, sen när vi skulle hem fick jag knappt på mig skorna för mina fötter hade svullnat så mycket, fick pressa på mig dom och det var inte skönt att gå hem, kändes som fötterna skulle sprängas. Blir soffläge resten av kvällen....

• Malla1

Någon mer som känner att så fort bebis rör på sig så gör det sjukt ont mellan benen? Det gör verkligen sjukt ont just mellan benen och bak mot baken så att säga, så fort den rör sig minsta lilla, usch vilken jobbig dag det har varit idag...

• Malla1

För mig är det så fort den rör sig minsta lilla, även om den bara trycker ut en fot eller så. Har även nu på kvällen haft väldigt mycket sammandragningar. Bara längtar tills jag får gå och lägga mig, om jag nu kommer kunna sova

• Malla1
    Milleman skrev 2016-03-26 09:53:23 följande:

Vad har alla för bf nu? Vissa måste ju närma sig ordentligt. Om alla citerar inlägget efter varandra har vi till slut en hel lista :)

Milleman, andra barnet, bf 24/4

Malla1, femte barnet, bf 30/4
  • Malla1

Mina barn skulle inte alls tycka om att vara hemma med mig hela dagarna, så dom går 15 Tim (tis-Tors) och jag kommer inte ha dom hemma någonting när bebis kommer, äldsta går ju i skolan så skulle ju vara taskigt att ha dom andra hemma för att få vara med bebisen men inte hon, och dom har ju alla sina kompisar på förskolan så dom skulle ändå inte ha någon att leka med om jag skulle ha dom hemma. Dom klättrar på väggarna efter en helg hemma.

• Malla1

Och min yngsta, 17 månader, har inte gått så länge på förskolan så det skulle nog bli fel att hålla Henne hemma när hon precis blivit trygg på förskolan. Vi var ju tyvär tvungna att skola in henne direkt vid 1 år, annars hade hon inte fått plats på samma förskola som sina syskon och det hade inte gått.

• Malla1

Nu har jag fått vätska i fingerlederna, gör ont så fort jag rör på fingrarna, imorse kunde jag knappt böja dom alls, känns som att allt går emot mig just nu, har inte haft några problem vid mina tidigare graviditeter men känns som den hör gången får jag allt... Kan den inte bara komma ut nu så jag slipper det här!!!

Svar på tråden BF april 2016