BF april 2016
Det är väl typ den här tiden som gravsymtomen brukar försvinna. Jag har aldrig haft några symtom förens sista tiden i graviditeten då halsbränna och illamående kommit.
Det är väl typ den här tiden som gravsymtomen brukar försvinna. Jag har aldrig haft några symtom förens sista tiden i graviditeten då halsbränna och illamående kommit.
Nu har jag bokat tid hos bm och fick tid för RUL den 23 november :)
Jag har inte haft några symtom överhuvudtaget. Inte ens i början. Det enda jag märker nu är att magen växer så det knakar :)
Jag har bestämt mig för att köpa en phil&Teds promenade. Har en emmaljunga viking nu och den älskar jag men tyvärr så är viking double för bred för att ha inomhus
Man får ta ut fp 60 dagar innan beräknad
Igår kväll kände jag massa buffar, lite starkare än dom jag känt tidigare.ett tips är att pröva lägga tvdosan på magen när ni börjar känna, då kan man de hur tvdosan hoppar till ibland :)
Jag är mest orolig för att det ska vara 2 där inne
Haha får verkligen inte hoppas att det är 3, då blir jag helt plötsligt 7 barns mamma ;)
Men med tanke på att ja har rätt stor kula på magen så blir jag lite orolig, RUL den 23e så då får vi se ;)
Jag har inte varit såhär stor såhär tidigt med någon av mina andra, menmen skulle det vara fler än en så är det ju inte så mycket att göra åt, bara att man får tänka om en hel del ;) ännu större bil, vagn för 3 st ;)