Hoppas allt gått bra Syoss! Härligt att äntligen få se bebisen!
Jag tycker också att det låter som foglossning Nystjärna, så jag skulle gå till sjukgymnast så fort det går jag också. Bara väntar på att det ska slå till på mig, men än verkar det lugnt.. är ju bara i v 12+5 så jag hoppas det dröjer!
Jag har äntligen "krigat" klart med min chef och fått till arbetstider som funkar på heltid samtidigt som kombinationen är att jag måste kunna hämta barnen varannan vecka då min man jobbar kvällar hela ojämna veckor. Så glad att vi fick ihop det till slut, min chef insåg att det är dumt att riskera sjukskrivning som förra gången då dottern var på väg ut fyra månader för tidigt pga stress och ett för tight schema. Så det känns skönt...
Måste fråga er andra om ni tar illa vid er när folk påtalar att ni är "stora"? Vi la upp en bild på FB i helgen när vi var på weekend, jag och mannen. Direkt fick jag kommentarer som "åh vad stor magen är redan", "det måste vara en tvillingmage", "jaaa, visst är det en tvillingmage" och "din är mycket större är vad min är fast jag ska ha redan i mars"...
Så nu nojar jag för att det ska vara två där inne, samtidigt som jag blir lite förbannad över att det helt plötsligt är "okej" att påpeka hur stor eller liten man är...!? Eller är jag sjukt känslig nu?