Syoss skrev 2015-11-02 12:43:41 följande:
Ja koffeinet i Compen är ju verkligen guldvärt verkligen! För mig har de inte lindrat illamåendet nått denna gång dock. Synd att de inte gjort dom lite starkare, som den vanliga lergigan. Det är ju bara 10 mg i Compen.
Håller med dig!! :) För mig har det ju fungerat de senaste typ 2 veckorna. Har mått illa men inte kräkts och varit hanterbart illamående. Så länge jag tagit tabletterna och ätit något litet regelbundet. Så var riktigt jobbigt igår. Mår ganska okej nu,haft en lugn dag på jobbet så varit skönt. Men vore så skönt att slippa tabletterna nu och slippa må illa något mer. Iallafall bara slippa kräkas och få illamåendet under kontroll och ha de hanterbart. Äter ju 2 postafen,2 lergigan Comp och en vanlig lergigan om dagen för att vara något av en fungerande människa. Så verkligen viktigt. Hoppas vårdcentralen kan hjälpa mig sen med nytt recept. De har ju varit lite motvilliga och inte riktgt viljat förstå hur dåligt jag mått och hjälpa mig men får se. Annars får jag be MVC hjälpa mig,igen.