FLovesA skrev 2016-04-16 12:26:44 följande:
Lillebror har fått ett namn, eller det fick han ju när han var några dagar. Algot blev det:)
Han är en nöjd liten filur som äter mest hela tiden. Så jag kan skriva upp mig på det där med såriga bröstvårtor! Men nu börjar det kännas bättre, gör dock djävulskt ont när han suger tag. Men nu gör det inte ont under hela amningen längre:)
1,5 vecka har han hunnit bli och nu känns det liksom som han alltid har funnits hos oss. Och eftervärkarna har gett med sig så gott som helt. Men hjälp vad ont dem gjorde i början! Men å andra sidan har magen dragit ihop sig ganska bra ändå tycker jag.
Hoppas allt är bra med er andra också.
Hej till Algot!:) Jonas Morgan här :)
Kul att höra hur allt är!! Här är lillen tre veckor och gråter lite mer för varje dag, verkar ha svårt att somna ibland! Ettan somnade alltid av amning dygnet om, han här behöver mer hjälp!
Ni med bebisar nu, hur mycket gråter dem? Min första grät knappt, men när han gjorde det så hade jag svårt att inte bli vansinnig. Han härngråter mer (dock inte alls särskilt mycket), och jag har ett helt annat lugn den här gången så det är ju skönt i alla fall! Man gör det man kan för att hjälpa dem men mer går inte, så att bli vansinnig är ingen lösning liksom:D