• frofro

BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)

Hej!
    Ser många BF-trådar där alla flyttar över på Facebook, men tänkte att här kan vi som väntar barn i mars/april och som gärna också vill prata i en gammal hederlig tråd här på FL kan samlas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 09:11
    Jag har även skapat en grupp för oss som väntar marsbebisar 2016 om någon vill gå med! Det fanns dock redan en grupp för aprilbebisar. :)
    www.familjeliv.se/forum/group/123779

• Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
  • Pauliina

Efter mycket väntande på doktor så fick jag henne att godkänna igångsättning idag. Nu är vi och äter lunch sedan tar dem hinnorna :). Och samma förlossningsrum som med mina tidigare barn fick vi!

• CissiJissi
    Pauliina skrev 2016-04-11 12:42:12 följande:

Efter mycket väntande på doktor så fick jag henne att godkänna igångsättning idag. Nu är vi och äter lunch sedan tar dem hinnorna :). Och samma förlossningsrum som med mina tidigare barn fick vi!

Oooooh spännande :D :D :D
  • Nystjärna
    Saltig skrev 2016-04-10 18:38:21 följande:

Igår kom min lilla tjej efter igångsättning. Vägde 4.5kg. Tuff förlossning mot slutet och det gick relativt snabbt. Tog

3 timmar från att jag blev igångsatt tills hon var ute.

Kämpa på ni andra, snart har ni era guldklimpar i famnen

Stort Grattis!! :)
  • Nystjärna

Åh vad spännande och härligt för dig att du fick igångsättningen godkänd och idag. Stort lycka till och kämpa på nu :)
  • safiia

Lycka till! :)
  • lillasysterfia

Här tittade vår tredje pojke ut efter igångsättning. Allt har gått bra men man är ju lite trött efteråt :)

Hoppas det går bra för er som är kvar!

• Pauliina

3 h efter att dem tagit vattnet tittade vår flicka ut strax innan 18. Helt fantastiskt. Från 7 cm - öppen tog de 30 SEK (vände mig från sidan till rygg). Vart lite kaos men så glad att de äntligen är över!

• Gabiriella
    lillasysterfia skrev 2016-04-11 20:06:08 följande:

Här tittade vår tredje pojke ut efter igångsättning. Allt har gått bra men man är ju lite trött efteråt :)

Pauliina skrev 2016-04-11 20:50:33 följande:

3 h efter att dem tagit vattnet tittade vår flicka ut strax innan 18. Helt fantastiskt. Från 7 cm - öppen tog de 30 SEK (vände mig från sidan till rygg). Vart lite kaos men så glad att de äntligen är över!

För mig väntar igångsättning på torsdag och är så skönt att läsa att det gått bra och snabbt för er :)

Tog din förlossning lång tid från att dom startade dig, lillasysterfia?
  • Topcom

Men gud, nu börjar det verkligen ramla in bebisar:) grattis till alla! Här sitter jag med molvärk och håller tummar och tår för att det är igång för mig också :)

• CissiJissi
    lillasysterfia skrev 2016-04-11 20:06:08 följande:

Pauliina skrev 2016-04-11 20:50:33 följande:

Grattis till er!!!!!!!:D
Svar på tråden BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)