BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig.
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Jag är i v. 5 (4+6) och har så svårt att sova! Var vaken till 05 i morse innan jag kunde sova. Kändes som att mitt hjärta slog "hårt" och kroppen kändes obehaglig. Annars har jag inga symtom förutom molvärk till och från och att jag hela tiden är sugen på kolsyrat vatten! Jag önskar man kunde känna sig trygg med att inte få missfall men oron finns där. När man läser trådar verkar det som att varannan kvinna får missfall. Jag hoppas att lilla pyret ska stanna! Och att min sömnbrist försvinner snart :)
Hej!
Hoppar gärna in här också. Precis som några av er har jag BF 9 mars om allt går vägen. Å För oss är det andra barnet, har inte riktigt fattat att jag är gravid igen, känns overkligt.
Ni som har barn sen tidigare, hur gamla är de?
Hej!
Hoppar gärna in här också. Precis som några av er har jag BF 9 mars om allt går vägen. Å För oss är det andra barnet, har inte riktigt fattat att jag är gravid igen, känns overkligt.
Ni som har barn sen tidigare, hur gamla är de?
Jag är i v. 5 (4+6) och har så svårt att sova! Var vaken till 05 i morse innan jag kunde sova. Kändes som att mitt hjärta slog "hårt" och kroppen kändes obehaglig. Annars har jag inga symtom förutom molvärk till och från och att jag hela tiden är sugen på kolsyrat vatten! Jag önskar man kunde känna sig trygg med att inte få missfall men oron finns där. När man läser trådar verkar det som att varannan kvinna får missfall. Jag hoppas att lilla pyret ska stanna! Och att min sömnbrist försvinner snart :)
Har startat en hemlig fb grupp för oss som har bf i mars :)
Har startat en hemlig fb grupp för oss som har bf i mars :)
Jag är gärna med i mars-gruppen också!