BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
velat *
Jag är i vecka 6+1 idag och mår oförskämt bra. Det enda jag känner av är att jag är tröttare och mer kissnödig än vanligt. Men det gör mig också lite orolig. Hade gärna velat må lite illa eller ha ömma bröst bara så att jag vet att det är någon därinne. Det här med att ständigt gå och "känna efter" är rätt tröttsamt. Jämför mig också mycket med min bästa kompis som också är gravid och hon mår superilla och kräks mycket. (Vet att man inte kan jämföra graviditeter men det är svårt att låta bli) Längtar till inskrivningen hos bm där jag förhoppningsvis får veta om det är en liten knodd där inne.
Någon mer som är relativt symtomfri?
Tänk så olika det kan vara. Flera som knappt har några symtom alls medans andra mår hur dåligt som helst. Jag är nu i v 7+5 och jag är extremt trött, har en molande värk i magen och när jag ansträngt mig för mkt och kroppen tycker att jag ska vila så får jag även ont i ryggen. Mina ömmande bröst har äntligen blivit bättre och jag har hittills sluppit illamåendet och så länge jag gör det så är jag glad :)
Ja en svag molvärk har jag också ibland. Blir lika glad varje gång jag känner av den för då känns det i alla fall som att jag är gravid. Jag har också tagit flera test bara för att vara säker ;) sambon tycker att jag ska vara glad så länge jag mår bra och det har han väl rätt i :)
Plussade igår så v 4+1 är jag i
Blev totalt chockad då vi verkligen inte försökt denna månaden.
Alla andra månader vi försökt har inget hänt.
Hoppas bönan håller sig kvar bara!
Det enda jag känner av är kissnödighet och trötthet.
Lite yrsel och kallsvettas i värmen.
Men det kommer nog mer snart
Grattis till er alla där ute
Jag har startat en fb-grupp för de som väntar barn i mars så välkomna dit om ni vill. Det går bara fint att skicka ett meddelande till mig med er mailadress så lägger jag till er!
Idag kom illamåendet och fick spy på morgonen. Trött hela tiden. 6+2
Idag kom illamåendet och fick spy på morgonen. Trött hela tiden. 6+2
Hoppar gärna in här. Plussade för ca en vecka sen och är enligt mina beräkningar i v 7 och har bf 29 februari. Är helt symptomfri bortsett från trötthet, lite lite halsbränna och ömma bröst.