• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Stiffin

Hej! Det här är mitt andra barn (BF 5/2), gravid i vecka 9+2. Jag har inte haft ömma bröst, varken med den här räkan eller med min son. Så det är inget måste. Vissa får ju knappt några symptom alls, och andra får en massa.

Jag "slapp" ömma bröst förra gången men fick istället konstant nästäppa och karpaltunnelsyndrom. Åhh, vad jag hoppas att jag slipper det den här gången! :)

• Dinflickaah

Är beräknad mellan den sista Mars om allt är som det ska. :)

• Hazel Grace

Jag väntar mitt första och det enda symtom (hittills) jag har är att mina bröst blivit en aning större och lite känsligare. Oroar mig lite för att jag mår så "normalt bra" Är i v6 så jag tänker samtidigt att det kanske dröjer lite till.

• Mayy

Hej! Jag hoppar gärna in här :) testade positivt den 3/7 och här bf ungefär den 9/3-16. Det är min första graviditet och allt känns mkt spännande och omvälvande! Har inte så mycket symtom förutom värk i magen och att jag ibland känner mig lätt "åksjuk". Har ett sug efter kolsyrat vatten också :) Är i vecka 5 (4+5) så det är ju så himla tidigt så jag hoppas att allt ska gå bra. Känns inte som att man kan andas ut riktigt förrän efter vecka 12 :)

• H1ssa
    Mayy skrev 2015-07-06 10:51:22 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här :) testade positivt den 3/7 och här bf ungefär den 9/3-16. Det är min första graviditet och allt känns mkt spännande och omvälvande! Har inte så mycket symtom förutom värk i magen och att jag ibland känner mig lätt "åksjuk". Har ett sug efter kolsyrat vatten också :) Är i vecka 5 (4+5) så det är ju så himla tidigt så jag hoppas att allt ska gå bra. Känns inte som att man kan andas ut riktigt förrän efter vecka 12 :)

Grattis till plusset. Tror jag sett dig i bim julitråden. Jag har också bf 9/3, baserat på min sista mens :)
  • Elyssa81

Jag har startat en fb-grupp för de som väntar barn i mars så välkomna dit om ni vill. Det går bara fint att skicka ett meddelande till mig med er mailadress så lägger jag till er!

• Mayy
    H1ssa skrev 2015-07-06 11:08:28 följande:
    Grattis till plusset. Tror jag sett dig i bim julitråden. Jag har också bf 9/3, baserat på min sista mens :)
    Tack :)! Och detsamma, grattis! Jag känner igen dig från juli-tråden :) så roligt, hoppas vi kan följas åt <3
  • Mayy
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 11:10:21 följande:

Jag har startat en fb-grupp för de som väntar barn i mars så välkomna dit om ni vill. Det går bara fint att skicka ett meddelande till mig med er mailadress så lägger jag till er!

Tack för inbjudan <3 men jag har inte fb så det går tyvärr inte för min del... :)
  • sofffi3

Plussade igår på BIM, bf beräknad till 14/3 enl natural cycles. Var helt övertygad om att jag skulle få min mens igår men icket! Första barnet och allt känns väldigt nytt och spännande. Mår just nu hyfsat, väldigt trött och smått illamående.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)