BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Tack! :) Ska verkligen bli roligt. Grattis till din tredje! Är dom täta eller hur många år har du emellan dom?
Tack! :D
Min äldsta tjej blir 8 år i höst och min grabb blir 19 månader nu i juli, sen blir det cirka 2 år mellan minstingen och storebror då jag är beräknad början av mars :) men storasyster är det större hopp med.
okej va mysigt. Tjejer i den åldern brukar väl tycka det är ganska kul med bebisar så hon hjälper dig säkert :) jag har en bonusgrabb som kommer bli knappt 7 år äldre.
Precis känns lite konstigt att ha en så stor när ens vänner precis börjat bli gravida eller fått småttingar :p men väldigt kul också :) <3 enda som är klurigt är att hitta vänner med barn i samma ålder så man kan ha "playdate" för både oss vuxna och våra barn. Är mycket lättare att styra upp med minstingen :) som tur är har Joline många vänner själv genom skola och gården vi bor på så hon har ju kul iaf.
Ja samma här, finns barn på gården här med:) en i samma ålder, o hon o han är som syskon och bråkar och tjaffsar och har sig hela tiden haha!
Är din också i trotsålder nu eller? Är ett himla tjatande här hemma :') hahaha.
När kan man berätta om syskon ungefär :p?
Shit vad hag känner mig uppsvullen!! Släpper jag ut magen så skulle man kunna tro att jag snart ska föda... Man går runt å känner sig som en michelingubbe..å så ska bikinin på helgen..inte så att man e gravudfin utan bara svullen å plufsig..inväntar tills magen blir sådär fin å rund :)
Amen! Känner exakt likadant!
Uppsvälld och fläskig känner jag mig, och är ju inte direkt pinnsmal innan, så verkligen ingen rolig känsla :(
Är i v 9 nu, så är ju inte direkt bebismage.
Är väl bara svullna tarmar, men man känner sig så ofräsch och oattraktiv.
Okej! Vad roligt :D då kommer han säkert bli en superstolt storebror som gillar att få hjälpa till lite med lillebror/syster ;) då är det ettan som gäller för han efter sommarn då? :)