• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Life_as_supermom
    clementinen skrev 2015-07-01 23:28:28 följande:

Jasså, gör du inte? Fast kanske är så i större städer :p? Jag bor utanför borås :)

Nej i min bekantskapskrets har jag äldst barn och då är mina vänner runt 28-32 år :p inte ens hälften som börjat med planering barn än.. Haha kanske :p i dono.. Jag är ju själv egentligen från örebro så :p
  • Life_as_supermom
    Hazel Grace skrev 2015-07-02 00:39:52 följande:

Jag fick positivt gravtest i helgen och kan inte riktigt smälta det. Gjorde två för att vara säker. Första gången för mig och har fått 1 mars som bf. Jag ska till mvc 30 juli och är så förväntansfull! Nästan så jag tror det inte är sant.

Blev nyss medlem här för att kunna suga åt mig all info jag kan.

Stort grattis till plusset! Extra spännande när det är första barnet också för dig :D har du frågor så är det bara att hojta ;) väntar min 3e nu :p
  • minneli

Idag går jag in i vecka 7! Längtar så till ultraljudet 23 juli!
    Tappade mitt ena seaband igår :(

• minneli

• minneli

• mcflurry

Shit vad hag känner mig uppsvullen!! Släpper jag ut magen så skulle man kunna tro att jag snart ska föda... Man går runt å känner sig som en michelingubbe..å så ska bikinin på helgen..inte så att man e gravudfin utan bara svullen å plufsig..inväntar tills magen blir sådär fin å rund :)

• mammaA93

Hoppar in här jag med :) plussade igår och idag är jag i v.4 (3+2) och BF blir 14/3!

Jag är 22 år, har två barn sedan innan (2012 & 2013).

Jag bor i Linköping med min fästman, även han har två barn så när bebis kommer så kommer vi bli en 5-barnsfamilj varannan vecka. Känns galet^^

Jag bokade mvc idag, den 6/8 och sedan KUB 7/9 :)

• clementinen
    Life_as_supermom skrev 2015-07-02 01:20:29 följande:

Nej i min bekantskapskrets har jag äldst barn och då är mina vänner runt 28-32 år :p inte ens hälften som börjat med planering barn än.. Haha kanske :p i dono.. Jag är ju själv egentligen från örebro så :p

Hahaha okej.. vet några jämnåriga, med lika gamla barn... fast endel är inga jag direkt umgås med. Men många av mina närmaste vänner skaffa sina första nu... känns helt knas när mam sj har en i skolåldern redan
  • Life_as_supermom
    clementinen skrev 2015-07-02 10:21:12 följande:

Hahaha okej.. vet några jämnåriga, med lika gamla barn... fast endel är inga jag direkt umgås med. Men många av mina närmaste vänner skaffa sina första nu... känns helt knas när mam sj har en i skolåldern redan

Precis känns lite konstigt att ha en så stor när ens vänner precis börjat bli gravida eller fått småttingar :p men väldigt kul också :) <3 enda som är klurigt är att hitta vänner med barn i samma ålder så man kan ha "playdate" för både oss vuxna och våra barn. Är mycket lättare att styra upp med minstingen :) som tur är har Joline många vänner själv genom skola och gården vi bor på så hon har ju kul iaf.
  • Hazel Grace
    Life_as_supermom skrev 2015-07-02 01:24:54 följande:

Stort grattis till plusset! Extra spännande när det är första barnet också för dig :D har du frågor så är det bara att hojta ;) väntar min 3e nu :p

Tack! :) Ska verkligen bli roligt. Grattis till din tredje! Är dom täta eller hur många år har du emellan dom?
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)