• sofffi3

BF Februari/Mars 2016 :)

Plussade igår på BIM, bf beräknad till 14/3 enl natural cycles. Var helt övertygad om att jag skulle få min mens igår men icket! Första barnet och allt känns väldigt nytt och spännande. Mår just nu hyfsat, väldigt trött och smått illamående.

• sofffi3

Var hos bm igår på första besöket, hon frågade mig då ifall jag ville ta cellprov i samband med nästa besök som kommer ske i v 11, jag blev väldigt ställd och vet varken ut eller in ang detta?! Någon som har några erfarenheter av cellprov och graviditet?

• sofffi3

Hej!

Hoppar in här också! Är idag i vecka 8 (7+1), skulle säga att jag mår oförskämt bra, V5-6 mådde jag riktigt dåligt, illamående, huvudvärk, humörsvängningar hela kittet. Nu har jag svullna/onda bröst och molvärk till och från och konstant hungrig. Bf 5/3-16. :) har varit på hälsosamtal hos bm och ska på inskrivning den 4/8 :)

• sofffi3

Jag har dock lite frågor, har inte riktigt gått ut med någon information till mina vänner om att jag och sambon väntar barn, vill först gå förbi v12. Vad säger ni när kompisarna vill gå ut och ta ett glas vin? Känns som att alla undanflykter håller på att sina!! Är inte den som annars hade tackat nej till ett glas vin. Har ni några tips?

• sofffi3
    ljuvabarn skrev 2015-07-20 21:36:58 följande:

Angående det här om alkoholen så har jag sagt att jag var så jääävla bakis på midsommardagen, en av mina värsta bakfyllor (vilket iofs är sant och barnet blev även till då) och att jag inte ska dricka på ett bra tag, lovat mig själv det m.m.. hehe :)

Haha! Ja alltså det stämmer ju även in här, stört bakis och bebisen blev till då :) ja jag får väl säga så! Är ju några veckor kvar tills det är grönt att gå ut med det!
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)