BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Nu skriver jag igen om symtom.. Sorry men e så nervös att lilla pricken dött utan blödning :( :(:(
Enligt uträkning så har jag gått in i vecka 7. Varför har jag inga symtom??! Endast ömma bröst & ömma bröstvårtor. :( när man läser om vilka symtom som oftast uppkommer i vissa veckor osv.. Står oftast om att man ska må illa, gå & kissa oftare & vara tröttare..
Men varför mår jag så bra??
Nu skriver jag igen om symtom.. Sorry men e så nervös att lilla pricken dött utan blödning :( :(:(
Enligt uträkning så har jag gått in i vecka 7. Varför har jag inga symtom??! Endast ömma bröst & ömma bröstvårtor. :( när man läser om vilka symtom som oftast uppkommer i vissa veckor osv.. Står oftast om att man ska må illa, gå & kissa oftare & vara tröttare..
Men varför mår jag så bra??
Åh vad pluggar du? :) jag pluggar ssk och kommer ha 2 terminer kvar efter mammaledigheten. Vilket vecka är du i?
Jag pluggar till socionom och kommer ha typ två veckor kvar vid tidpunkt för bf haha :) Tar examen runt slutet av mars, så vi får se om jag kan bli klar på något sätt innan :) Jag gick precis in i vecka 6 :) du då?
Plussade idag, vecka 4+5. Missfall för två månader sen så hade varit skönt med lite pepp och stöd här när oron flyger på. Är ju fler än jag som oroar sig!
BF 13 mars om allt går som det ska
Plussade idag, vecka 4+5. Missfall för två månader sen så hade varit skönt med lite pepp och stöd här när oron flyger på. Är ju fler än jag som oroar sig!
BF 13 mars om allt går som det ska
Hej!
Nu kommer jag in i gruppen också. Väntar barn nummer två. BF 11 mars vad jag har fått fram. Mår hittills bra. Lite växtvärk, hugger och drar emellanåt och något ökad hunger. Men är enbart i v 5. Hoppas innerligt att jag kan få må bra denna graviditet.