BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Så roligt :) i Skåne, du då?
Plussade idag, vecka 4+5. Missfall för två månader sen så hade varit skönt med lite pepp och stöd här när oron flyger på. Är ju fler än jag som oroar sig!
BF 13 mars om allt går som det ska
Tack!! :) vilken vecka är du i nu? Jag tror och hoppas att allt kommer gå bra för oss!! :)
Ja jag kommer absolut försöka få ett tidigt ultraljud! Sen har jag en kompis som har en Angelsounds, är ganska sugen på att testa en sådan längre fram :) hon är jättenöjd med sin!
Här är en till som söker efter symptom, får ibland en lätt illamåendekänsla men den går över med lite tuggummi eller ett glas vatten. Det är bland det jobbigaste jag vet att gå med illamående eller kräkas så jag vill inte ha mer av det. Förra grav mådde jag mest illa på efm eller kvällen, sällan på morgonen.
Har inte några ömma bröst direkt eller så mkt mer, kissar mera och är trött som tusan på efm.
Mitt barn sen tidigare fyller 9 i år så det blir som en sladdis.
Jag har berättat för 4 av mina närmaste vänner/kollegor, övriga får vänta till v 12.
Även jag hade ett utomkveds som höll i sig några månader, har sen januari försökt bli gravida igen. Efter min inskrivning som är om 2 veckor skulle jag få remiss till vul. Innan dess vågar jag inte räkna med att det sitter där det ska.
Här är en som går in i v6 imorgon. Plussade 5 dagar innan beräknad mens :)
Har en son som föddes 27 September -14
Alltså kommer han va ca 1,5 när lilla ärtan beräknas komma :D
Bor i södra Stockholm, född 86. Dock skåning i grunden :)
Här är en bild på de 3 tester jag tagit för att inse att man är på smällen igen ^^
Väntar mitt första barn! Precis plussat, beräknat 16 mars! Så förväntansfull. Hoppas allt går bra för oss alla!!