BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
En liten fråga!
NÄR berättar ni tidigast och för VEM? *nyfiken*
Har inte berättat för någon än förutom sambon då!
Berättade för min syster samma dag jag fick reda på att jag var gravid, som i sin tur berättade för hennes sambo efter några dagar. Min pojkvän fick veta på en gång såklart samt sonen (15 månader) som är för liten ännu att förstå.
Väntar att berätta för våra familjer och nära vänner tills jag gått 12 fulla veckor, alltså i vecka 13. Jag går in i vecka 6 imorgon och idag spydde jag pga. illamående. Känner av tröttheten som kommer och går. Kommer nog släppa nyheten på min facebook i vecka 18-19, efter ultraljudet.
En liten fråga!
Hej. Hoppar med här i gruppen. Har BF än så länge den 25 februari med barn nr 3, gick in i vecka åtta idag. Har mått skit fram till i tisdags när jag fick medicin som gör att jag får behålla maten jag äter. Har legat inne över dagen med dropp en gång redan. Hoppas ni andra klarat er från hemskt illamående hittills. :)
En liten fråga!
Var hos bm igår på första besöket, hon frågade mig då ifall jag ville ta cellprov i samband med nästa besök som kommer ske i v 11, jag blev väldigt ställd och vet varken ut eller in ang detta?! Någon som har några erfarenheter av cellprov och graviditet?