BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Var hos bm igår på första besöket, hon frågade mig då ifall jag ville ta cellprov i samband med nästa besök som kommer ske i v 11, jag blev väldigt ställd och vet varken ut eller in ang detta?! Någon som har några erfarenheter av cellprov och graviditet?
Ja smusslandet är grymt svårt men det är skönt nu att en vän till mig vet i alla fall så hon kan hjälpa mig med lögnerna. Hon berättade själv hur hon lite drog sig undan i början av graviditeten, men det vill ju inte jag göra nu när jag har semester och allt!
Haha men så kul! Hon kanske blir riktigt orolig för dig! haha. Tänk alla tecken som de som inte vet aldrig lägger märke till. Vissa förstår ju på en gång, uppenbarligen inte din svägerska. :P
Ja det är väldigt olika hur det ser ut med ul det enda som verkar vara lika överallt är att det är ett rul i v18-20. Häromkring finns inga möjligheter till ett privat ul heller vad jag vet, isåfall hade jag nog redan bokat in ett :).
Ja det var verkligen fint! Önskar jag hade filmat henne för hon var helt hysterisk! Hon skrämde även livet ur sin sambo genom att komma hem helt förstörd och bara apatiskt stå och gråta. Så jag fick förklara och det blev bara så jätteknasigt. Haha. Men kul!
Ja jag tycker också det, men vissa landsting snålar in på sådant tydligen. Vad jag förstått är Kronobergs län väldigt givmilda i UL, v12, 20 och 30-någonting tror jag..kanske borde flytta tillbaka till hemorten över graviditeten, haha.
Ja och 8 veckor är ju grymt lång tid i dessa väntans tider!
Igår berättade jag för min mamma! Var så himla skakig innan men det gick jättebra. Hon började storböla, haha!
Jag har startat en blogg om graviditeten som ni jättegärna får besöka! Har skrivit om när jag berättade och sådär..
http://medlitenimagen.blogg.se
Nu letar jag efter andra bloggar som också har bf runt mars? Kan ni inte länka här eller i bloggen om ni bloggar? Vore kul att läsa!