BF Februari/Mars 2016 :)
Här är en till, 25år :) . Tror bf blir runt början på mars. Plussa häromdagen. Känns jätte konstigt och som om det vore första gången man är gravid. Har en 7åring sen tidigare.
Här är en till, 25år :) . Tror bf blir runt början på mars. Plussa häromdagen. Känns jätte konstigt och som om det vore första gången man är gravid. Har en 7åring sen tidigare.
Grattis till plusset! Kul med en till i min ålder som fått barn i yngre ålder som jag! Jag har en tjej född 07 så hon blir 8 år i höst och jag är 24 år :) är din tjej/kille född 08 då?
Sen har jag även en snart 19 månaders grabb hemma så den här lilla bebben blir min 3e <3
Vad kul!! :D inte ofta jag stöter in i så "unga" mammor som jag :D själv är jag 91a :)
Vart bor ni då tjejer?
Vi bor i Sthlm/Täby
Vi bor utanför Göteborg :)
Nej i min bekantskapskrets har jag äldst barn och då är mina vänner runt 28-32 år :p inte ens hälften som börjat med planering barn än.. Haha kanske :p i dono.. Jag är ju själv egentligen från örebro så :p
Precis känns lite konstigt att ha en så stor när ens vänner precis börjat bli gravida eller fått småttingar :p men väldigt kul också :) <3 enda som är klurigt är att hitta vänner med barn i samma ålder så man kan ha "playdate" för både oss vuxna och våra barn. Är mycket lättare att styra upp med minstingen :) som tur är har Joline många vänner själv genom skola och gården vi bor på så hon har ju kul iaf.
Har startat en hemlig fb grupp för oss som har bf i mars :)
Jag är gärna med i mars-gruppen också!
Det finns en liten mindre Facebook grupp för de som vill vara med. Skicka ett pm!