BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej hej!
Ny i tråden, plussade idag, är i vecka 4 då om jag inte räknat fel. :)
Enligt uträkningen här på FL så är bf 5/3-16.
Läser här att en del ska göra vul, jag fick utomkvedshavandeskap i höstas men har inte tänkt att jag ska gå på ett vul faktiskt - är det något som ni har blivit rekommenderade eller har ni bokat själva?
Grattis till er alla!
När brukar man täckna gravid försäkring??
Njae, görs inte det tidigare? Nu var det ett gäng år sen jag var gravid och hade en sådan men jag skaffade den helt klart tidigare än rul.
Kolla med ditt försäkringsbolag. :)
Njae, görs inte det tidigare? Nu var det ett gäng år sen jag var gravid och hade en sådan men jag skaffade den helt klart tidigare än rul.
Kolla med ditt försäkringsbolag. :)
Hej hej!
Ny i tråden, plussade idag, är i vecka 4 då om jag inte räknat fel. :)
Enligt uträkningen här på FL så är bf 5/3-16.
Läser här att en del ska göra vul, jag fick utomkvedshavandeskap i höstas men har inte tänkt att jag ska gå på ett vul faktiskt - är det något som ni har blivit rekommenderade eller har ni bokat själva?
Grattis till er alla!
Ok, tack! :)
På din vanliga mvc?
Jag är i v 5 enligt den här uträkningen nu när jag kollade igen, när anmäler man sig till mvc? Har noll koll känner jag, haha. :D
På din vanliga mvc?
Jag är i v 5 enligt den här uträkningen nu när jag kollade igen, när anmäler man sig till mvc? Har noll koll känner jag, haha. :D
Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)
På din vanliga mvc?