• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • GlitterLina
    gullan83 skrev 2015-06-29 14:32:16 följande:

Therese marie L har samma bild där som här ovanför allt

Hittar inte dig me dem namnen & samma bild..
  • danosani

Det finns en ganska stor grupp på fb redan. Den är hemlig, så ni kan inte söka fram den, men ni kan skicka privat meddelande till mig med antingen ert namn på fb eller er mailadress. Då kan jag lägga till. :)

• GlitterLina
    danosani skrev 2015-06-29 15:23:35 följande:

Det finns en ganska stor grupp på fb redan. Den är hemlig, så ni kan inte söka fram den, men ni kan skicka privat meddelande till mig med antingen ert namn på fb eller er mailadress. Då kan jag lägga till. :)

Ok :) hur hittar jag dig då?
  • Rocket
    Ringen skrev 2015-06-28 21:26:40 följande:

Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)

Jag tror jag har samma bf (är osäker på hur långt jag gått) och bor också i söderort :)
  • Rocket
    hannawer88 skrev 2015-06-29 10:38:16 följande:

Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.

Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????

Jag är uppvuxen i Halmstad :) Bor i Stockholm numera men är nere väldigt ofta :)
  • Life_as_supermom
    GlitterLina skrev 2015-06-29 14:57:55 följande:

Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??

Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..

Mellan 4-5 fullgångna veckor :)
  • GlitterLina
    Life_as_supermom skrev 2015-06-29 15:57:51 följande:
    Mellan 4-5 fullgångna veckor :)
    Tack tack :)
  • hannawer88
    Rocket skrev 2015-06-29 15:45:26 följande:

Jag är uppvuxen i Halmstad :) Bor i Stockholm numera men är nere väldigt ofta :)

Vad kul, någon som känner till staden! Väntar du ditt första barn?
  • Mamma till två gullegrisar
    GlitterLina skrev 2015-06-29 14:57:55 följande:

Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??

Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..

Vilken vecka är du i om man beräknar från sista mensens första dag? Tror att det testet inte räknar med dom två veckorna innan äl. När jag gått 5 fulla veckor så visade den 3+ på mig.

Så jag gissar att du är i v 4-5 . Kan det stämma?
  • Nickie

gullan83, Du måste ändra gruppen från hemlig till sluten om vi ska kunna söka efter den. Annars är det nog bara du som kan bjuda in till den.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)