BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Therese marie L har samma bild där som här ovanför allt
Det finns en ganska stor grupp på fb redan. Den är hemlig, så ni kan inte söka fram den, men ni kan skicka privat meddelande till mig med antingen ert namn på fb eller er mailadress. Då kan jag lägga till. :)
Det finns en ganska stor grupp på fb redan. Den är hemlig, så ni kan inte söka fram den, men ni kan skicka privat meddelande till mig med antingen ert namn på fb eller er mailadress. Då kan jag lägga till. :)
Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)
Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.
Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????
Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??
Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..
Jag är uppvuxen i Halmstad :) Bor i Stockholm numera men är nere väldigt ofta :)
Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??
Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..
gullan83, Du måste ändra gruppen från hemlig till sluten om vi ska kunna söka efter den. Annars är det nog bara du som kan bjuda in till den.